pondělí 14. března 2011

Strašpytel versus Optimista

Období plné změn se blíží.
Dva se ve mě perou.
Mohli by se už konečně nějak domluvit :


Já Strašpytel
16. března - od tohohle datumu začnu odpočítávat dva měsíce do začátku maturity. Strach je prý to nejhorší, co člověka skličuje. Bohužel, a přiznám se bez okolků. Já ten STRACH mám. Cítím, jak ve mě bobtná a čpí. Čím víc mě lidé uklidňují, jak všechno zvládnu, tím je ten strach větší. Strach z toho, že zklamu - nejen sebe, ale i okolí... Můžu si sice stokrát říct, že maturita je první zkouška dospělosti a po ní přijde mnoho dalších a obtížnějších zkoušek a situací ...ale... přesto se bojím.

Já Optimista

16. března - od tohohle datumu začnu odpočítávat dva měsíce do začátku maturity(mimochodem také vychází ELLE se skvělým pouzdrem na notebook v krásném designu Lely Geislerové - takže...černé nebo šedé?:)). Strach mám, ale zároveň v sobě cítím jakousi vnitřní sílu a víru, že to zvládnu. Možná bez samých bičů na té slavné listině, ale zvládnu. Ostatní mi věří a podporují mě, takže moje síla a víra roste každým dnem. Dá se říct, že se už těším na všechny ty zkoušky, protože po nich budou následovat dlouhé prázdniny plné plánů, které se na sto procent zrealizují.

Tak či onak, oba se shodnou na tom, že chtějí léto, volno a svobodu.

3 komentáře:

  1. Strach být přece musí. Ten totiž dokazuje, že to nebereš na lehkou váhu, ale že ti na tom záleží.

    Nemám ráda lidi, co tvrdí, že maturita je fraška. Není. Pro toho, kdo se připravuje, to sranda není (no, možná když jsi génius tak to fraška je, ale..:D to by bylo na dlouhé povídání)..

    Budu ti držet pěsti:) Ty přece nejsi žádná trubka, tak to zajisté zvládneš...a kdyby náhodou, náhodou, NÁHODOU ne, tak co - svět se nezboří!

    :)

    jo...a ta veledůležitá zpráva o obalu na noťas v elle mě nebývale vzrušila:D zítra se jdu podívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Pesimista: Asi jsem jediná, kdo neví, že bloguješ pod jinou adresou? :/

    OdpovědětVymazat