čtvrtek 10. března 2011

L'envie d'écrire

Tak mě tu zase máte. Nešlo to vydržet. Baví mě psát, chci psát, potřebuji psát. Jisté osobní pohnutky mě vedly ke smazání blogu, ale jak plynul čas, docela rychle jsem si uvědomila, že to byly pohnutky sice smysluplné, ale nedostačující k tomu, abych zničila něco, co mi přirostlo k srdci a zpřetrhala kontakty se všemi skvělými lidmi, které jsem prostřednictvím virtuálního světa poznala.

A co je nového? Nu, je toho relativně dost. Maturita se blíží plíživým tryskem, profesorům (navzdory všem slibům o zvolnění) jejich předměty stále připadají nejdůležitější na světě. Nemám čas ani peníze chodit na výborná latté a dortíky do kaváren. Nemám čas a peníze asi na milion dalších věcí, takže můj seznam pomaturitních a popřijímačkových aktivit se prodlužuje den za dnem. Nemám čas fotit. Nemám ani čas pořádně experimentovat v kuchyni a tím pádem obohacovat Recettes (ale přece jen mám nějaký trumf - palačinkový dort:)

Ale konec fňukání. Jsem obohacená o spoustu nového a naprosto skvělého jako je například diplom DELF z francouzštiny na úrovni B1, účast na přípravném kurzu francouzštiny na Karlovce, mimojiné jsem zase o něco blonďatější, chytřejší (GinkgoBiloba + světoví autoři povinné četby, které teď doslova hltám stylem 4 díla za týden)...
... et je suis amoureuse a tečka ;)

 Mno, fotit se nemusíme, vypadáme asi nějak takhle :D

2 komentáře: