sobota 19. března 2011

Happiness is a warm gun


Opravdu jsem měla plán. Plán, jak si rozdělit drahocenný čas o víkendu a jak všechno stihnout.

Musím však uznat, že už jsem docela chytrá a tím pádem vím, že to nelze stihnout.


Takže co s tím?

Nechceš to třeba hodit za hlavu pesimistko jedna?

Vždyť jsem to taky udělala, moje drahé veselé Alterego

Začalo to mexickou specialitkou k obědu, třemi deci Merlotu, pokračovalo skvělým (ještěksvátku) vinným sprchovým gelem a řeřichou k naklíčení (hmm, to bude mňamka na chleba s lučinou!)



Sýrová Quesadilla (moje)

Kuřecí tortilly pro A.
 Tagliatelle se sušenými rajčaty a kuřecí směsí (tady někdo rád Itala, viď A.)
 Červená a bílá

Za chvíli to tu bude jenom o restauracíc, co? Jenomže koho by zajímalo, jak jedna Eiffelkovka sedí za stolem a šrotí ten šrot ... Mám takovou filozofii, že aspoň jeden den v týdnu by měl člověk dělat jenom to co chce a co ho baví.
A budu se tím řídit i dneska.
Tak už pojeď... ;)

A vám pěknou sobotu.

3 komentáře:

  1. Dobrý a to jsem si říkala, že dneska už nebudu večeřet (jsem po oslavě), ale po tvém postu mám zase na něco chuť! A na poslední fotce jsi k zulíbání :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, já vůbec netušila, že stále bloguješ a jak jsem ráda dnešnímu zjištění, jupíí:-)

    OdpovědětVymazat