úterý 4. ledna 2011

Co říct ...

Na svůj maturitní ples se těším, někteří očekávání nakonec nepřijdou, ale zase přijdou ti neočekávání :)
A protože čekám na to, až budu mít fotky v šatech úplně kompletní, tady máte malou ochutnávku šperků s kabelkou :)


Tom vymysel kreativní a zajímavý projekt. Přidalo se pár lidí a výsledkem jsou blogy, kde jejich tvůrci každý den hodnotí jedinou větou. Bude to běh na dlouhou trať, na celý rok 2011. Moje "veledílo" se jmenuje Střepy z životní mozaiky

a dál?




Snad jen, že doufám, že jste ve zdraví přežili Silvestra... Já prožila oblačno s mohutnými přívaly slaného deště z vlastních očí, se zatměním Slunce i Měsíce a probuzením se do slunečného ránopoledne, které se za několik momentů změnilo opět v bouřkový mrak a posléze nekončící liják.
Ale on ten paprsek jednou svítit bude! Už sem řekla!

6 komentářů:

  1. Zori, to víš, že bude! A ten nápad s jednovětnými blogy je super)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem šťastná, že už mám stres jménem šaty a maturitní ples za sebou. Ale stálo to za to.

    KT. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Takže půjdeme do nestarnoucí černé klasiky s perlama? Rudé rty, linky alá Audrey a podpadky až do nebes. Učitelky budou závidět a učitelé slintat a litovat, že "nemhouřili" oči před drobnýma a zcela zbytečnýma chybama (těma se přeci člověk učí) v písemkách, když by za ně teď mohli žádat malou protislužbu (myslím tanec a když by to klapalo na parketu, klape to prý i v posteli. Ale od učitelů radši ruce dál (nebo možná výš :D), protože jejich majetková situace není zrovna růžová a i přesto, že ministerstvo slibuje hory doly, lepší platy a my víme, že je vulgární nosit diamanty před 40, střevíčky od Diora a víkendy v Paříži (s platinovou kreditkou, protože Paříž není Paříž bez Chanel) chceme teď :)

    Ještě dotaz na délku šatiček-řídíme se dress-codem, který říká, že krátké šaty nepatří na plesy a to ani na maturitní, nebo chceme ukazovat nožky dokuď ještě nemusíme tvrdě dřít na udržování jejich "tajle"? Mě sice čeká maturitní ples až za rok (když pan Bůh s Dalajlámou a učitelkou matiky dá :)), ale šaty už mám zakoupené. Nejspíš proto, abych si mohla ještě minimálně 3 zakoupit za tímto účelem (dokuď to mamina nezačne evidovat). Nicméně dnes jsem rozhodnutá pro šaty v "nude" barvě s černnou stužkou v pase a černýma lodička s mašličkou a otevřenou špičkou, černýma samodržkama s úžasným vzorem a krémovým psaníčkem v barvě šatů. Už teď mi to zní vhodné na kompletní předělávku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Výše uvdenený komentář jen dokazuje, že já rozhodně nejsem vhodná adeptka na účast akce jednovětných blogů. Následují ruské klasiky a jejich neuvěřitelně obsáhlé bichle, které v mé knihovničce zabírají nejvíce místa (není jich tolik, jen mají tolik stran. Někdo prostě nehledí na kvalitu, ale na kvantitu :D).

    OdpovědětVymazat
  5. To můj maturirní ples byl něco jako tvůj Silvestr... Tak pevně věřím, že ty si ho užiješ mnohem lépe a bude to pro tebe krása :) A budeš zářit na celé kolo jako sluníčko a ne jen ten paprsek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak kdypak se dozvime neco o tvém plesu :-) ? Jo.

    OdpovědětVymazat