pátek 24. prosince 2010

It's just that it's delicate

když během určitého období poslouchám nějakou písničku, mám jí s tou dobou neodmyslitelně spojenou...tahle nevánoční mi bude už napořád připomínat vánoční atmosféru :)

Na včerejšek jsem se těšila strašně dlouho, protože jsme si ho s Ašulííí naplánovaly hodně dopředu. A byl to moc krásnej den, ještě lepší, než jsem si ho malovala ve svých představách(a že jsem si ho malovala fakt hezky!)
Nad kelímkem(doteď nechápu, proč mi nedali hrnek) perníkového latté jsme si ve Starbucksu vyměnili dárečky. Dostala jsem ručně vyrobené album s fotkami mapující všechny roky, co se známe a taky Rittersportku s příchutí vanilkovejch rohlíčků. Taky kolem nás proběhla Aňa Geislerová, která díky své éterické křehkosti vypadá spíš jako mladý kluk než mamča od dvou dětí.
A co bylo dál? Asi je jasné, že na řadu přišly obchody :D Prošly jsme všechny naše oblíbence i neoblíbence, mezitím zdlábly úžasný sushi na lavičce na Příkopech, který jsme pak zajedly cukrovím, které jsem Milunce dovezla.
A pořád jsme mluvily, fotily, smály se, ochutnávaly Bertíkovy fazolky od pana roztomilého v Palladiu ..............a užívaly si tu neopakovatelnou atmosféru Vánoc:)



 Malá backstage z příprav na focení samospouští. Ani jsem nevěděla, že tak ráda vyplazuju jazyk a tvářím se jako "ze zvláštní" :D

S novou čapkou za sedmdesát kaček, nejblonďatějšími vlasy, největší rýmou na světě a odcházejícím hlasem jsem stejně šťastná jako blecha :)

Joyeux Noël :-*

5 komentářů:

  1. aké krásne fotky! :))
    a Joyeux Noel aj tebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi moc krásná.
    a neoblizuj si tu pusu! budeš jí mít popraskanou!;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Jinak tu Audrey mám, ale jako plakát. Tu Rittersportku jsem u nás nikdy neviděla, asi dovoz z Německa, že? :-)

    OdpovědětVymazat