úterý 28. prosince 2010

Home therapy

Rozhodla jsem se poctivě léčit, abych si užila Silvestr. Bohužel ale nejsem člověk, kterej by dokázal ležet v posteli. Tak celej den sedím před notebookem. Až se z toho chudák přehřívá a vypíná.
Koukla jsem se na Black Swan - skvěle hrůznej film s překrásnou Natálkou Portmanovou(ale ani Mila není k zahození :))
Teď jsem snědla grapefruit, kterej jsem si pokapala medem, aby byl sladší, a vyfotila dárky :





úžasně teplej a mazlivej svetr od Pimkie a průhledná vločka řetízek co není moc vidět
a včerejší dárečky od Klárky - "bačkorky", náušnice a zimní lesk od Yvesu s přívěskem na mobil ve tvaru lístku, na jehož druhý straně je zrcátko :)


...  a teď už nějak nevím, co dělat dál. Možností by bylo několik. Třeba jít dělat úkoly z češtiny, dějáku, vypracovávat maturitní otázky na angličtinu nebo počítat úroky. Ale nic z toho dělat nebudu, nechci si kazit prázdniny... a podívejme co se přede mnou zjevilo! Čtvery Vánoce a kus vánočky :)
Tak se mějte, jdu "vánočnit"

5 komentářů:

  1. Téda, to mám radost, že už zase píšeš častěji :). Z nemoci si nic nedělej, aspoň máš čas na filmy a na čtvio, no ni? :)
    A dárky máš krásný, hlavně ty á la Paris...nádhera!
    A mám čoveče skoro stejný bačkůrky, akorát s kravím potiskem - přímo s Paříže :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten světr je hodně sympatickej :) moc pěkný dárečky máš :) taky jsem ráda, že tady je víc článků, ale úplně tě chápu, taky teď přidávám častěji než jindy, protože jinak na to není čas...pořád škola, škola a škola...grrrr...
    jo a taky se brzy uzdrav :) ať se notebook tolik nenamáhá, chudák.

    OdpovědětVymazat
  3. to čo je na prvej fotke vyzerá velmi luxury :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ať brzy uzdravíš, Zori, Silvestr se blíží a byla by škoda ho promarodit:-) Zvlášť, když ti letos Ježíšek naježil tolik krásných dárků, které musí s tebou vyrazit na parádu do společnosti!! :) přeju krásný nový rok!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fabulous :)

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat