čtvrtek 23. prosince 2010

Ano Vánoce ... ALE!

Čeká mě ještě důležitější večer než je Silvestr nebo Štědrý večer. Večer, který nikdo nezažije víckrát než jednou (kdo ho zažil víckrát, ať se ozve a dostane zvlášní odměnu :D ) Zkrátka ...
Věc: Maturitní ples aneb Závěrečný sjezd oktávy
Téma: Komunismus


Natáčení videa proběhlo ve svižném tempu. Pracovní plán splněn na 150 procent. Ocitli jsme se v době nemilovaného komunismu, který je však s naší zemí neodmyslitelně spjatý... A nakonec, skvělí lidé, se kterými byla sranda, žili určitě i v té době :)








Co se týče oblečení, každý z nás se určitě vyřádil. Kluci vypadali neskutečně úžasně. Já zavzpomínala na svou "Rebelovémanii" a dokonce (a fakt jsem to nečekela) mě pár lidí nazvalo Zuzkou Norisovou :D

Tady je malá ochutnávka z videa, které vám časem také ukážu :)


A propos! Nedokážu se nezmínit o zítřejším dni. Bude Štědrý? Na zážitky určitě. A kdyby ne, dneska jsem zažila skvělý den s mou nejmilejší.
Více zítra :-*
 

3 komentáře:

  1. To video bych si pouštěla pořád, je fakt dokonalý.. :D Už se moc těšim na váš ples, doufám, že na mě zuzka s lístkem nezapomněla... :)
    A ta první fotka s matoušem je suprová :D

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný! Video vypadá úžasně, jsme zvědavá na report po plese. Měli jsme hoodně podobný nápad, chtěli jsme původně úplně stejné téma maturiťáku :D Vzhledem k politickýmu vyznání některých našich profesorů (jeden za propagaci strany měl i distanc) jsme se báli, že bysme možná neodmaturovali. Takže se ples jmenoval "je to blízko", předtančení jsme udělali na Michala Davida - doba podobná ;) Mám na blogu asi tři posty zpět videa, kdyby tě to zajímalo - jako že by mohlo :)) (angelic-perfection.net)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc dobře, i my měli video a dodnes (teda jsou to jen 3roky zpět) si jej občas pro zasmání pustím.
    Je dobře, že zase píšeš:) a Sluší ti to!!!

    OdpovědětVymazat