úterý 19. října 2010

Kniha Nice (druhá část)

Place Massena et moi

Kapitola třetí: Les Achats
Neměla jsem s sebou moc peněz, neměla jsem s sebou kreditní kartu.
 Bála jsem se, že mi to nebude stačit.
Stačilo :)

Květované krajkové šaty, baletkovské tílko (Bershka), svetr s balonovými rukávy (h&m), troje náušnice a megaeiffelovky (six).
Další "holčička" z Bershky
A další pruhovaný svetr ... opakuji se, ale opět Bershka :D
A květované šaty .... než jsem udělala tuto fotku, zastavila mě na ulici nějaká slečna(byla tak o deset let starší
než já) a spustila: "Oh, I like your style very much!!!"

Kapitola čtvrtá: Musée d'art moderne

K dílům snad není co dodat, každé je jiné, originální. Byla jsem naprosto unešená. Mimochodem taky z toho, že takováto výstava ve třech poschodích a v grandiózní budově byla sans payer!


Kapitola pátá: Retour avec jolie chien

Zpáteční cesta byla mnohem příjemnější než cesta tam. Hlavně proto, že jsem necestovala sama, ale hned před letištěm v Nice jsem narazila na Martina, který si nechává říkat Chcíplej Pes. Uklidňoval mě a rozesmíval, když jsem se bála během startu, letu i přistávání. A díky jeho větě  "Neboj, máš tu psa." mu neříkám jinak než Pejsku. :)

15 komentářů:

  1. Jsem ráda, že ses zase vrátila k pravidelně nepravidelnému blogování! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, miluji Francii :)

    OdpovědětVymazat
  3. super, a to moderni umeni...........ach...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, aa závidím ti :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty punčocháče dokonce příjemné a teplé skutečně jsou! Přijde mi, že hřejí víc než džíny :)

    Bloguj hlavně tak, aby to bavilo tebe :) nevadí, že si občas na článek počkáme, hlavně že se dočkáme!

    OdpovědětVymazat
  6. Takovýhle trička miluju:) A ty fotky z galerie jsou nejlepší, moc se mi líbí to neonové srdíčko na tváři:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mnoho pěkných zajímavých fotek...co dodat. Snad jen, že máš originální stránky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já děkuju! :-)
    To je zajímavé... A já si od dětství přeju být bruneta :D s rovnými vlasy :-D

    OdpovědětVymazat
  9. uplně moc nejvíc se mi líbíš na fotce s kloboukem :)
    modernímu umění vůbec nemůžu přijít na chuť (ač se o to fakt pilně snažím), mám raději starší díla
    díky za článek (už teď se těším na další:) ) a do doby, než se nám zase ozveš, Ti přeju fajn dny! Kami

    OdpovědětVymazat
  10. palec hore, čo viac dodať? :)) snáď len že by som sa hneď zbalila a šla!

    OdpovědětVymazat
  11. krásnej svetr s tou eiffelovkou, i ty květovaný šaty! no ještě aby to to neslušelo, když si krásná! ;)
    mě teď taky hrozně potěšila jedna turistka, pochválila mi sice jen boty, ale vzhledem k tomu že byla krásně a stylově oblečená, potěšilo to ještě o něco víc :)

    OdpovědětVymazat
  12. ta první fotka je strašně pěkná. a na takovou výstavu bych taky šla!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Super! A tvé úlovky ti závidím, tričko s "ušatou" slečnou a náušničky Eiffelovky jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  14. podla mna ta prva fotka je uplne naj naj naj inak castokrat to tak byva ze prva je vzdy naj:)

    OdpovědětVymazat
  15. Pruhovaný svetr z Bershky je krásný a moc jsi mě potěšila fotkou z náměstí Masenna, neboť to patří mezi má nejoblíbenější místa v Nice. :-)

    OdpovědětVymazat