pondělí 11. října 2010

Designblok, designblog

... lidí stejně jako exponátů ...
... inspirace na šaty na maturitní ples ... originální ...








Na designblok vzita,
taky trochu zpita.

Udělátko obrázků mě zradilo,
když se v té nejnevhodnější chvíli vybilo.

Omlouvám se za málo článků
a tuhle hroznou veršovánku.

Dneska začlo divadlo
Maturitní generálkou zvané
                                        
                                         Mám z toho v hlavě slámu
                                         A potřebuju do krámu

                                         Na kolečko salámu
                                         Nebo radši dortu kus


                                         Abych chytla aspoň plus :D


Zase začnu psát, už mi to chybí. Děkuji za krásná přání k narozeninám :D Mám vás ráda :)

3 komentáře:

  1. jéé, tu slečnu z šestý fotky sem fotila!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zoris, jsem tak ráda, že zase píšeš..:) A hele, dotaz! Hrála sis na pískovišti? Co? :D

    My ano, postavili jsme pro kamaráda, kterému se říká Tlapa, letiště - Tlapov...:)


    Měj se krásně.B

    OdpovědětVymazat