čtvrtek 16. září 2010

le 16 Septembre


Měsíční odmlka byla nutná
aby odjela tam, kam ji srdce vždy táhlo, aby zjistila, že je její nevybouřené srdce tápe, hledá sebe samo a musí se proletět, aby se rádo vrátilo zpátky.
Měsíční odmlka byla nutná
aby na duši zůstalo pár bolestivých jizev, které budou vždy připomínat její špatná rozhodnutí.
Měsíční odmlka byla nutná
aby se její šedomodrozelené oči otevřely a spatřily už dlouho známou pravdu o tom, že každý jednou někam dojde...
Měsíční odmlka byla nutná
aby došla až k dnešnímu datu, narodila se do svého devatenáctého roku a mohla říct, že nelituje ničeho, co v životě udělala.


Měsíční odmlka byla nutná, aby se Cahiers mohly prospat. Nyní se probudily a budou možná trochu jiné, protože všechno je jen jednou a neopakovatelné. Stejně jako tyhle prázdniny, které byly nejlepší v mém životě.

14 komentářů:

  1. Ráda slyším, že sis léto krásně užila a vkročila do dalšího školního roku tou správnou nohou :). A už se moc těším na další články, měsíční odmlka byla dloooooooooooouhá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsaný článek. Jeslti jsem to správně pochopila, dnes máš narozeniny? Pokud ano, tak vše nejlepší (a pokud ne, máš to na tu určitou dobu dopředu. :D)
    Těším se na tvoje nové nové NOVÉ články! :))

    OdpovědětVymazat
  3. hurá, konečně! už jsem si říkala, co s tebou je..:))

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se přidávám s gratulací a doufám, že se zde v nejbližší době objeví post o Tvé návštěvě Francie:)

    OdpovědětVymazat
  5. ach...tak vsetko najlepsie zelam!! et bonne chance!! avec l ´amour et tout ce qui est lie avec cette chose fragile =)

    OdpovědětVymazat
  6. Áááá,jsem ráda,že jsi zpátky!Všechno nejlepší,Zori!

    OdpovědětVymazat
  7. Opoždeně všechno nejlepší=)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Zorisko,
    ocenila jsem tě v "A Blog With Substance Tag", tak mrkni na můj blog ;-)

    http://magsbook.blogspot.com/2010/09/blog-with-substance-tag.html

    magdina

    OdpovědětVymazat
  9. Po dlouhé době jsem zase vkročila do tvých cahiers a jsem příjemně překvapena :) milá fotka a moc hezky napsaný text...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně napsáno, Zori:) A na Tvé narozeniny snad nikdy nezapomenu, už proto, že jsi přesně o rok a den mladdší, než já:) Doufám, že budeš zase hojně psát, já jsem se navrátila po téměř dvouměsíční pauze:)

    OdpovědětVymazat
  11. Zoris...kde jsi? Už se těším na tvé články a tvou krásu.:) btw, ty šaty jsou velikosti S (ovšem já mám obyvkle XS a tyto mi seděly dobře..)

    Měj se hezky. B

    OdpovědětVymazat
  12. zdravím Tě, zorinko :) jak to, že už vůbec nepíšeš? chybíš mi! kami

    OdpovědětVymazat