sobota 14. srpna 2010

Vernisage

Nejsem schopná vám dopodrobna vyprávět, jak skvělý byl krajinomalířský kurz. Bylo to zkrátka awesome jak by napsala Katie. A nejenom dny hýřily zářivými barvami, noci rozhodně nebyly černé, ale plné smíchu, jídla a pocitu, že je tu konečně la vie, po kterém jsem tak dlouho toužila ...



Maintenant, začínám přeskakovat do francouzštiny, protože zítřkem začíná jedná velká zkušenost, na kterou čekám celé prázdniny a možná podvědomě i pár let. Má sladká milovaná Francie, Azurové pobřeží a město Nice mě doufám přivítá s otevřenou náručí a já konečně ochutnám co je to život po francouzsku. 
Nedokážu popsat, co teď cítím. Je to pro mě úplně nový pocit plný očekávání, touhy poznat nepoznáné, ale i strachu. Připadám si jako malá holčička, která se drží maminky za ručičku a teď jí musí pustit a jít sama .... aspoň chvíli :)


má díla


a (krásná) díla ostatních








Dostala jsem od německé slečny krásnou sadu barevných per stabilo a skvělé čokoládky Rittersport. Asi tušila, že dneska budou moje nervy potřebovat pořádně obalit. Tak pocitvě balím, balím a balím :)

Prosím, držte mi všechny palce, co můžete a já se vám snad, doufám(musím) vrátím za čtrnácti dní!
Au revoir mes amis
Z.

12 komentářů:

  1. Ááá moc si to užij! Už se těším, až se vrátíš i s fotkami (i když tobě se asi chtít zpátky nebude). Bude to fajn zkušenost, uvidíš.

    Dále ti sakra závidím ty stabilo pera. Jsou naprosto skvělé! Malby i kresby se ti moc povedly :) a to je asi tak všechno, co jsem chtěla.

    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sa teda máš! Aj keď v "nervóznom" očakávaní čo sa stane, by som bola aj ja... Ale určite ti budeme všetci držať palce a pošleme ti pozitívnu a optimistickú energiu, aby si sa necítila osamelá.. :))
    A tie tvoje diela sú magnifique! Samozrejme aj diela ostatných... Uži si to tam a poriadne! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si to tam užij a pozdravuj Francouze( a hlavně mýho profa, ikdyž ho asi nepotkáš :D) a doufám, že budeš vyprávět... Určitě to bude úžasný, věř tomu :)
    btw hezký kreslíš(maluješ) ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Rittersporty nechutně závidím a kreslíš moc krásně :))
    A užij si Francii ::) další věc co ti závidím :///

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju, vážím si týhle krásný podpory, co mi dáváte :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty kreslíš naozaj nádherne!!!ani som netušila,že až takto dobre
    ach,francúzsko-musí to byť pre teba skvelý pocit nadšenia:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkně kreslíš. Užij si to ve Francii! A po návratu šup šup sem s fotkami:-)

    OdpovědětVymazat
  8. takovy kurz bych si take rada prosla, mas krasny pohled na veci, coz se da rict s tech obrazku, moc se mi libeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná díla. Užij si to tam, držím ti palce. =))

    OdpovědětVymazat
  10. Užij si to tam,moooc Ti to závidím,ale hlavně držím palce!Bonne Chance!

    OdpovědětVymazat
  11. ty obrazky jsou krasne!
    a ty sitaky cim dal vic krasnejsi.:)

    OdpovědětVymazat