čtvrtek 12. srpna 2010

"Slečno, nechcete si nakreslit i mě?"

"Já se specializuji na budovy a přírodu."
"To nevadí, já jsem taky starej."
A tak podobně :)
Instrukce: Nejdřív si pusťte do uší Sweet Disposition nebo Feeling Good, roklikněte, prohlížejte a čtěte :)



Středa: Celodenní Praha z jiného úhlu než je pro mě obvyklá ale grande caramel machiatto do kelímku jsem si neodpustila. Pařížská ulice a malování si bohaté budoucnosti, Staroměstské náměstí a čekání na "orlojův výstup", Karlův most a nekonečné zastávky kvůli našim německým spoluúčastníkům malířského kurzu a jejich nekonečnému focení a obdivování všehooo, skicování na Kampě, oběd v krásný restauraci(salát s kozím sýrem zapečeným na toustu a medovou zálivkou pour moi a čínské vaječné nudle s limetkovými listy, kokosovým mlékem a kuřecím masem pour Amali) hned vedle mé oblíbené "graffitové zdi", pěškobusový výstup na Petřín s těma hnusně těžkejma deskama a stoličkou!, dobrovolné prohlížení se v zakřivených zrcadlech a narážení do zrcadel v bludišti, pak ještě Pražský hrad, Vít a sestup vinicí s chutí na dobré vínko... a zpátky domů...

Čtvrtek: Necelodenní Kutná Hora. Barbora a nekonečné nudné čekání na Němce, skicování a "pózičky" v nových šatkách ze Zary( s osmdesátiprocentní slevou!!!) Pak skvělej salát s kuskusem a grilovaným kuřecím pro mě a býčí lýčko se šťouchanými brambory pro Ami v restauraci u Dačkého. A nesmim zapomenout na projížďku parníkem. Tradičně.

Ááá, za chvíli zase letím na večeři s Klárkou (Všechno nejlepšííí všem Klárám!). No a zítra do ateliéru makat na závěrečné malbě. Ve sobotu vernisage a v neděli ... však víte ... mon amour :)

16 komentářů:

  1. krasna sukne na prvni fotce a moc pekny top na fotce u pomalovane zdi!

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně!!! Nádherná... A je to u Lennonový zdi viď? :))
    A byly jsme v Praze ve stejný den, škoda že jsme se nepotkaly (já vím, je na to moc velká. :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Strasne mi do tvare pripominas jednu moju znamu, ale ta je Slovenka :)

    OdpovědětVymazat
  4. to na prvních dvou fotkách .. buď šaty nebo sukně a tílko, ať je to co je to, je to skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé fotky!
    a ja sa z tej sukne zrútim!! úžasne si ju zkombinovala :))

    OdpovědětVymazat
  6. krasny outfit :) sukna ti velmi priatane aj ta farba :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zorko(nebo Zorísku?)ta sukně je krásná,ale spíš by mě zajímalo copak to bylo za kurz?
    Díky za odpověd´ BeeBee

    OdpovědětVymazat
  8. Lidi, to není sukně, ale celé šaty = 3v1 - sukně + pásek + tílko :) a děkuju moc, že se vám to líbí!

    BeeBee: Letní kurz krajinomalby pořádá pro svoje žáky učitel kreslení v naší lidový škole umění...já tam sice už nechodím, ale bere mě za stálého účastníka kurzu, takže v létě tam chodím každý rok... je to prostě 4 dny malování(skicování) v terénu + 3 dny, kdy jsme v ateliéru a děláme hlavní barevnou malbu(vybíráme z těch skic z 4 dnů) na sololit a poslední den děláme vernisáž(malou výstavu) toho, co jsme vytvořili :)

    OdpovědětVymazat
  9. To máte,ale hodného učitele kreslení!A at´ se vernisáž podaří!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou krásný! A jsem zvědavá, nechceš sem někdy dát nějaký svoje obrázky? .)

    OdpovědětVymazat
  11. aaach strašně moc ti to sluší Zori:)
    a krásná fotodokumentace:)

    OdpovědětVymazat
  12. U Lennonovi zdi je i ten můstek se zámečkama! :)

    OdpovědětVymazat
  13. :D:D Velmi pekné oblečenie..Fotky sa vydarili :D:D

    OdpovědětVymazat
  14. ja som sa jednoducho zamilovala do tej modrej sukne ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty saty mam taky! Ze Zary ze ano? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat