pondělí 9. srpna 2010

Otisky

Megafotografickej článek, kde jsou zdokumentované i ty nejdrobnější maličkosti, které ale člověka jako já dokáží zaujmout, potěšit a zahřát u srdce. Tváře, pohledy, procházky Prahou denní i noční, růžové popíjení do půlnoci i dál, ránopolední lenošení...ideálních deset dní :-)

Kešu( ... a tentokráte všechno fotky ode mě), výstava mladých designérů v Palladiu, maminka a její megaloupák v práci, Filípkova oslava, Tom a Jerrynka zamyšlení, tři láhve pro tři,  venkovní grilovačka u Liznerů ...

Slávek z košíčku koukající

Jídelníček znamenitý:
krůta na olivách
sushi (a balila ho má maličkost)
jahodová dokonalost
jogurt, med a oříškový musli (značkové:)
rybky grilky
krevetky, krabí maso, zelenina, ale hlavně KARI PASTA = EXTRA PÁLIVÉÉÉ
Jídelníček shopaholika:
pouzdro a zrcátko od Liselotte Watkins
zázračný kelímek v rtěnce
malinovej (b)lesk
fůra oblečků ze slevové Zary a Topshopu
pouhé zkoušení v Zaře(inspirace k dárkům :))
a nezpomenutelné Audrey náušnice z Code Mode
 

Chtělo by to něco oduševnělého a chytrého nakonec. Hm, nic mě nenapadá. Proto: KONEC ZVONEC :)

17 komentářů:

  1. parádní fotky! Nádherně strávené dny, to ti řeknu.
    A.. Arisha chce hadry, já chci jídlo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. uuf, to první na fotce je Zoji barák?! takový SÍDLO!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ari: vyměním za bílýho koně s takovým tím neexistujícím chlápkem, co na něm sedí
    Bee: jsi na tom líp, hadýrky ušít neumím, ale to jídlo uvařit ano :)
    Ašu: jj, Liznerovic rezidence, kterou se Slávek už rok snaží natírat jak je vidět podle tý žlutý kolem oken,na rámech a šedejch sloupů

    OdpovědětVymazat
  4. Jéžiš, Deník malého poseroutky. To čte brácha, děsně to miluje a chce, abych si to přečetla taky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Uf dlouhy clanek a krasne fotky, moc povedeny look s tou dlouhou sukni, a ty nausnicky s Audrey, mnamka

    OdpovědětVymazat
  6. Není to zvonec a konec? :D to je fuk .. ty fotky jsou super .. takové směsice všeho mám nejraději! Moc se mi líbí tvé nákupy, dům na první fotce a sakra ten malinovej dort!

    OdpovědětVymazat
  7. krasne nausnicky a paci sa mi ten dizajn oriflame kozmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jídlo, oblečení a spousta zábavy, to je moje.. :)
    Ty náušničky jsou prostě bombastický, štve mě, že jsem zas tenhle Code Mode prošvihla( i když mám dokonalej důvod, a to návštěva Anglie a její metropole Londýna.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. pobavený článok! super fotky! :))
    niet čo dodať...

    OdpovědětVymazat
  10. ten barák je užasnej!!!
    mimochodem překvapila jsi mě, čekala jsem že jsi hotový svatoušek a kdepak.. :))

    OdpovědětVymazat
  11. však jo;)
    jen bych do tebe neřekla že takhle popíjíš a řádíš různě po večerech.. :) ale kdy jindy je na to ta pravá doba než teď;)

    OdpovědětVymazat
  12. To sídlo je úžasné. A též jsem překvapen, že Zoris není svatoušek :P

    OdpovědětVymazat
  13. TO jsem se zase pokochala,
    jidlo super, ale ty bile stay-ty by jsi vazne potrebval, jsi v nich nadherna!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí ty šedé kalhoty, která máš tak někde uprostřed, takové nějaké bych chtěla.

    OdpovědětVymazat
  15. Inu.... ty jsi hrozně sympatická :)

    OdpovědětVymazat