neděle 8. srpna 2010

Made in France

Zlobim se sama na sebe, jak moje drahé Cahiers zanedbávám. Jedinou omluvou je desetidenní pobyt v Praze u mé dá se říct druhé rodiny, Code Mode a noční bláznoviny s Kešulkou, sraz se Zuzíkem. Fotek mám habaděj, myšlenek ještě víc..


Včera jsem hned po příjezdu z Prahy pádila na třídní sraz. Poprvé v životě jsem si zahrála bowling a i když jsem tu kouli sotva udržela, jednou se mi podařilo naráz srazit devět kuželek. Protože jsme s holkama potřebovaly ještě víc povyražení, protancovaly jsme noc v místním clubu, diskotéce, říkejte si tomu, jak chcete vy :) Nebylo to tak fajn jako minule, ale ani to nebylo tak špatný jako předminule...ztratila jsem jeden ze svých prstýnků a osud chtěl, aby ho někdo našel a hned dnes mi ho přišel vrátit... tak uvidím, co uvidím :)

Zítra mi začíná kurz krajinomalby, ale odpoledne se už konečně proberu všemi pražskými fotkami a vytvořím megačlánek přesně tak, jak si ve své mysli maluji :) a vy se zatím pokochejte těmahle snovejma snímkama od Ashu.
Dobrou noc

11 komentářů:

  1. super maslicka a krasne puncochace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou přenádherný :)) A bowling je suprovej! Sice se mi v něm moc nedaří, ale je aspoň sranda. :D :))
    Kurz krajinomalby? :OO dobře ty :D
    A už se těším na ty pražské fotky!

    Nezanedbávej, nějak tvoje články postrádám!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kouříš? Hádám z fotek od Ašu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou supr. Takový zamyšlený..
    :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bee: budu se snažit psát, aspoň dokud jsem v Čechách :-)
    Anonymní: Nekouřím..

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou moooc hezké a musím dát Bee,za pravdu,tvoje články mi chybí...Ale prázky přece nejsou od toho abys seděla u blogu,takže Tě chápu,závidím a odpouštím :)

    OdpovědětVymazat
  7. jsi krásná:)
    a mas boží punčošky.

    OdpovědětVymazat
  8. vy ste s Ašu skvelá zohraná dvopjka


    like tvoje plavky!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné foto...!
    Možná to tu již zaznělo (v tom případě omluvuji) - ale čím prosím tě, fotíš .)?

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle fotky jsou od nejšikulkovější fotografky Káji (ashuleii.blogspot.com) a asi je poznat, které fotky u článků jsou od ní a které jsou focené mým digitálem :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja mam uplne stejny potisk satu jako ty puncoch ;-)

    OdpovědětVymazat