úterý 3. srpna 2010

Hledačky nálezů a ztrát

Mám milion fotek a nekonečně věcí, které bych chtěla napsat, říct, vykřičet do světa. Některé jsou smutné, pár ironických, ale většina z nich jsou šťastné a veselé vzpomínky na 24 hodin s Ašulenkou Kešuovou.
Povídání si o strastech a slastech života při "hrncích" francouzského růžového vína, focení, nalepené řasy, cigarety, kozí sýr kozej, hihi s hroznovým vínem, lovení ve slevách a utíkání brazilským, stračí úmysly, květované punčocháče, slovenština ... pražská krás(k)a

Elle est trés belle et je l'aime.



...a taky Frisco a rozmazaná Praha...

... a budou další...

16 komentářů:

  1. krásne fotky! obom vám to moc sluší :))
    ašu má krásne veľké oči s tými mihalnicami..
    a ty super linku :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty řasy jsou naprosto dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky .)) A ty namalované oči..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc hezký fotky.. ptala jsem se tě na jednu věc na formspringu, ale neodpověděla jsi mi, tak se zeptám ještě tady, protože mě to zajímá:) Zdá se mi, že máš nějak blonďatější vlasy- to máš svoje nebo od kadeřnice (jestli jo, jak?)? Je to hezký, ale třeba na těchle fotkách už mi spíše připadá, že to máš od kadeřnice (u hlavy odrostlý), ale na předešlejch fotkách to vypadalo vážně hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. ty nalepene rasy jsou vtipne, povedene fotecky!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem :)
    anonymní: nějak mi ten formspring blbne, takže sem :) ať to všichni vědí :) vlasy jsem si nabarvila sama doma barvou bez amoniaku od loreálu, ale! nikdo nic nepoznal. až pak se mi to u moře vyšisovalo jako nikdy předtím takže to přikládám za zásluhu té barvě:) děkuji, že se ti to líbí, já sama se také cítím mnohem líp se světlejšími vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ašu má riadne mihalnice...ja si ich nikdy neviem nalepiť!

    OdpovědětVymazat
  8. ten casting od loreal barva je super...
    mne se moc libis, teda dohromady, vsechno super...jj
    divocinka

    OdpovědětVymazat
  9. Je to pěkný, myslím, že ti světlejší barva vlasů sluší víc. Máš takový jemný obličej, drobnější postavu a k tomu to prostě sedí. Jen škoda, že ty vlasy tak rychle rostou a pak odrosty u hlavy nevypadají nejlíp (raději si už kvůli tomu hlavu nebarvím).

    Jinak moc pěkný fotky, sluší vám to oběma, i když mě osobně se ty nalepovací řasy zase tak nelíběj (jakože jen tak na udělání pár fotek dobrý, ale vidět v tom někoho chodit, to nee). A osobně si myslím, že tobě sluší ještě více přirozenost- zkus se někdy vůbec nemalovat, uvidíš, jak ti to bude o to více slušet:)

    OdpovědětVymazat
  10. Oj oj oj, nalepovací řasy jsem měla poprvé na sobě při focení těchto fotek!
    Kája a všichni, kteří se se mnou dostanou do kontaktu říkají, že se maluji velice přirozeně a že skoro není vidět, že jsem namalovaná, tak nechápu, co pořád tento anonymní čtenář má, že chodím moc namalovaná, když to není vůbec pravda :DDD

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, promiň, nechtěla jsem se tě dotknout nebo tak, jen říkám, že osobně mi připadá, že by ti více slušelo se nemalovat vůbec. ono totiž samotné malování přirozené moc není, tudíš říct, že chodíš namalovaná přirozeně je.. zvláštní:)
    Každopádně né že bys chodila namalovaná jako nějaká lehká dívka, to vůbec nemám na mysli, naopak to myslím dobře- jsi moc hezká holka a proto si myslím, že ty malovátka jsou naprosto zbytečná.
    A neříkám, že chodíš namalovaná MOC, jen doporučuju nemalovat se:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Pro předešlého anonyma-líčidla podtrhují přirozenou krásu a potlačují přirozené vady. Klidně si lítej dál s pletí, která nikdy nepoznala korektor a my ti budem věřit, že jsi tak krásná, že si to můžeš dovolit. Ale nám ostatním na make-up nesahej! Šminkování je ten nejpřirozenější proces ke kráse (neznám NIKOHO kdo by vypadal bez jemného líčení líp než s ním!) a díky bohu, že lidi jako ty a moje máma nemáte tu moc líčidla zakázat. Přirozené líčení je takové, které podtrhne tvoji krásu a neudělá z tebe klauna. Nemyslím, že by naše milovaná zorka někdy připomínala Šášu Vášu!

    Amen

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní :) mě se to nedotýká, jenom musíš pochopit, že člověk jako já, který miluje módu a kosmetiku zkrátka nemůže zůstat chladný ke všem těm krásným věcem, které mu pomáhají zakrýt nedostatky a upozornit na přednosti.
    Tady je článek, kde jsem i nenamalovaná:
    http://cahiersdezoris.blogspot.com/2010/02/jak-tak-prazdninuju.html

    a neříkám, že si nestěžuji, ale myslím si, že se zvýrazněnýma řasama a trochou očních stínů mám větší šmrnc než bez nich :) a myslí si to i většina lidí :)

    ale děkuji ti za tvůj názor že mě považuješ až za tak krásnou že ani tohle nepotřebuju :) to mě fakt těší:)

    Marti díky moc, souhlasím s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  14. ach vy jste TAK nádherný kočeny!:)) "zajíčková" fotka je nej:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty fotky jsou super, jde vidět, že jste si to dost užily. Sluší Vám to oběma.

    OdpovědětVymazat