neděle 11. července 2010

"Toho roku se nosily baleríny.

Ty její byly měkké a zavazovací, ty moje pošité zlatými penízky..."
Anna Gavalda: L'Echapée Belle

Svírám v ruce letenku - Praha, Mnichov, Nice -čtrnáct dní - Nice, Frankfurt, Praha. Mademoiselles Chantal(61 ans) et Geneviéve(53 ans) Viglietti. Představy, jak budou tyhle dvě postarši francouzské dámy vypadat, chovat se, mluvit, vařit, kouřit cigarety, mi nedávají spát. Nechci spát, chci zažívat krásné slunečné dny a vlahé noci jako včerejšek. S Kájou spolužačkou jsme se nejdřív opekly u písáku, pak posilnily v Monetu a vydaly se protancovat pár střevíčků do Lázní. Jahodové daiquiri a rytmus oldies až do ranních hodin. Příjemně znavená jsem usnula jako špalek, abych se probudila do ještě většího žáru. Koupání bylo jasné a mcflurry ještě jasnější.
Taky se chystám do kina. A neptejte se na co, protože je to totiž děsně středoproudové a ... prostě the Eclipse vždycky všechno vyžvaním:)

 Užijte si druhou várku fotek od Ashuleii. 
Nové džínové kraťásy ONLY bych nosila dnem i nocí. Miluju je!




12 komentářů:

  1. krasne fotky :) poklona pred fotografkou aj pred modelkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky,také záhadné:)

    no to francúzsko teda musí byť skvelé

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dneska viděla Eclipse, všichni o tom furt mluvili a prostě mi to nedalo. :-) Ale líbilo se mi to, to jo. Fotky jsou hodně povedené a to Nice ti závidím. ;-) Byla jsem tam minulý rok a je tam fakt krásně, tak si to tam hlavně užij. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hrozně hezká holka, máš krásnou postavu, styl, pěkně se oblíkáš.. ale podle mě se zbytečně przníš malůvkama na obličeji. Je to úplně zbytečné, zvlášť u tebe, protože jsi opravdu hezká, ale přirozenost obličeje by ti slušela ještě mnohem mnohem více. Zkus to někdy!

    OdpovědětVymazat
  5. Terez: děkuju. a byla jsi v Nice na nějakém studijním pobytu nebo na dovolená? zajímá mě o tom úplně všechno!
    Anonymní: Děkuji Ti za kompliment ohledně všeho, ale s tím make-upem s tebou musím trochu nesouhlasit. Možná ti to tak připadá, ale já se nějak výrazně nemaluji. A když, tak aby to vypadalo co nepřirozeněji. Třeba na těchle fotkách to jsou stíny, řasenka(a někde už setřená rtěnka:)) Už kolikrát se tu objevily fotky, kde mě můžeš vidět přirozenou.

    OdpovědětVymazat
  6. Má krásný nohy...

    OdpovědětVymazat
  7. Závidím dovolenou... a tu halenku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. opět krásné fotky:)
    ach do NIce bych se taky ráda někdy podívala a yt kratásky jsou užasné:)na Eclipse se chystám dneska:)

    OdpovědětVymazat
  9. hmm tady je nekdo nesmirne fotogenicky :) a povez neco vic o te francii!

    OdpovědětVymazat