středa 14. července 2010

Summer swimmer

Zatím mi to všechno připomíná ty bezstarostné prázdniny z dětství plné horkých letních dnů, kdy jako jediné osvěžení byl skok vody, kdy se vám nejdřív udělalo špatně z toho teplotního skoku, ale pak už to bylo úplně nejfajnovější. Možná to bude i Topshop plavkami jejichž volánky jsou hrozně podobné volánkům na jednodílných bílých plavkách s barevnými puntíky, které jsem nosila jako malá a nechtěla se jich vzdát ani když už jsem se do nich nemohla nasoukat.
Konečně mám kompenzaci ... a opálení bez bílých ramínek.
Už jsem viděla tolik lidí, se kterými se během roku skoro není možní potkat. A ještě jich hodně bude včetně jednoho milého čechofrancouze, krásného slečny od Brna, pro mě navždycky malého manžílka Filípka a ... francouz by řekl et caetera ...

Rýsuje se toho hodně. Et j'ai le plaisir.
vaše létemokouzlená Zoris

8 komentářů:

  1. super fotky,čiší z nich letní/prázdninová pohoda:)
    a ty plavky jsou užasné!:)

    OdpovědětVymazat
  2. néé, ty zloune, to sou ty perfektní plavky z topshopu, co sem na ně měla zálusk! vrr. ale slušáj ti moc:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou proste kouzelne:) Moc ti to slusi

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš skvěle! A ty plavky jsou prostě sladké. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně z toho vyzařuje letní nálada.! Skvělé!
    Jo chci se zeptat na to záhlaví. Ta fotka je umělecky naprosto úchvatná. Můžu se zeptat kdo jí fotil?:) (či upravoval)...
    PS: děkuji za komentář:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Plavky vypadají pěkně, obávám se, že si taky budu muset koupit nové. Nákup plavek nesníším!

    OdpovědětVymazat
  7. Rýsuje se toho hodně? :) To mám opravdu radost a přeji hodně hodně štěstí :)*
    A děkuji za přání, snad si Chorvatsko bez problémů užiju :)
    A ty si užij Nice! A chci vidět fotky potom ;)

    OdpovědětVymazat