středa 7. července 2010

Siesta, Fiesta, Mañana !!!

Zbožňuju rty Maji West a Salvadora Dalího (nejen) za to, že s nimi dokázal provést všelicos. Děkuji Jordimu Labandovi, že mě vybavil stylish věcmi, které mi budou zpříjemňovat a zabarvovat šedé školní dny. Jsem vděčná sangrii, protože mě alespoň na chvíli obdařila španělským temperamentem - noc, hudba, flamenko, pláž. Lloret beru jako letní sídlo, kam se každý rok vracím a historickou Tossu, protože v jejích hradbách se zastavil čas. Užívám si materiálního nasycení. Vzpomínám na kočičí muzeum.

Vždycky jsem měla ráda mozaiky - tahle je jen moje:


Naposledy mě divoká Costa Brava jistě neviděla, už kvůli nejmilejší Evitě s tím nejšpanělštějším a nejlepším srdcem, jaké si jen dokážete představit.

14 komentářů:

  1. To s tou sangrií mě pobavilo :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tve saty jsou zkratka nadherne!

    OdpovědětVymazat
  3. Zoris, to je paráda...!!!To je muzeum Dalího nebo co? Vypadá to božsky!!!A všechno je skvělé....:)Ty hrníčky, sochy, plakáty koček (ten vpravo mám:D)

    Měj se krásně a nadále užívej prázdnin. B

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné suvenýry....jistě Ti zpříjemní školní dny:)))

    OdpovědětVymazat
  5. to vypada jako uzasna dovolena! :)

    OdpovědětVymazat
  6. boha, jak já ti závidím! nádherné fotky..krásné scenérie a i tobě to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super prázdninové fotky, nejvíc mě zaujaly ty deníčky, mám úchylku na papírnictví :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé ty kočky všude:) (Jinak to tílko s kočkou mám taky:D) A ty sešity a penál bych hnedka brala!

    OdpovědětVymazat
  9. ach, Španělsko! Není náhodou ten hrádek v Lloret de mar?:)
    Ty fotky vystihují tamější atmosféru, mám chuť se tam vrátit.

    OdpovědětVymazat
  10. jůů, nový záhlaví ode mě, chichi:)
    a little ashes sem si právě pustila, patizón je srandovní s tou parukou a teď právě šmíroval toho jednoho z okna a pak předstíral, že spí! snad to dokoukám ještě dneska a ne zas za tejden, jak mam ve zvyku:)

    OdpovědětVymazat
  11. Oooo
    tak dali house Ti zavidim tam chci taky na ty monumentalni platna!
    Ta vlastovka bylo jeho posledni dilo, ze?

    FOtky moc krasne, jsi cim dal tim hezci

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky,musela jsi se mít báječně:))

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné dovolenkové fotky. Věřím, že sis to tam moc užila. Já jsem se před pár dny taky vrátila z Costa Bravy, konkrétně jsem byla v Malgrat de Mar a moc se mi to tam líbilo.

    OdpovědětVymazat