pondělí 26. července 2010

Patvary duševních procesů

Nově jsem se zamilovala do Rusky Reginy a hlavně jejího Apres Moi. Opět jsem se zamilovala do UDG a hlavně saxofonisty i když na sobotním koncertě se na mě usmíval ten zpěvák, taky sympaťák .

Trochu se nechápu. Dělám všechno, co jsem ještě před nedávnem odsuzovala. Občas se mi hodně kouří z hlavy. Z těch rozmanitých chvil, co prožívám. Z krásných vět, které slýchám. Z lidí kolem sebe. Bála jsem se, že mi ujede vlak, ale stihla jsem ho a jedu rychlostí, po které jsem dlouho toužila.

A to jsem ještě ani nebyla v Francii už za "dva cet dní"
A pročekala dvě dopoledne v nemocnici s babičkou, která si prorazila hlavu když usnula vsedě.
A stejně krásně jedu...


... možná i proto, že dávám pocit, že andělé existujou a pro něj jsem Lo.

10 komentářů:

  1. poviem ti iba jedno, užívaj si to a vnímaj to plne otvorenými očami! každú chvíľu čo prežívaš vstreb a uschovaj si ju :)))
    nenechaj sa ničím vykoľajiť z tejto príjemnej vlny života :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taková procitnutí, kdy člověk chytne onen pomyslný rychlík jsou ta nejlepší...!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně napsané! :)
    Tak stále pěkně jeď dále!

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastnou a nekonečnou cestu Zori :-)!
    Johana

    OdpovědětVymazat
  5. Uzivej si to, jsou to jedny z tech chvil na ktere clovek bude pak vzpominat po cely zivot a vzdycky se pri tech myslenkach pousmeje (babicko zori proc se tak usmivas :-D)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné :) A potěšila jsi mě. UDG jsou moje stará nerezavějící láska a Regina z lásek novějších (tzn. kolem jednoho roku). A saxofonista okouzlí každou :D fakt každou

    OdpovědětVymazat
  7. Ale nejlepší je stejně bubeník :D

    OdpovědětVymazat