pondělí 19. července 2010

"Pár větších maličkostí"

Moravské hody jsou nejlepší. Lidé veselí a přívětiví. Obzvlášť společnost "mladšího bratra Billie Joe Armstronga" byla nezapomenutelným zážitkem. Ale jsou proti nám "kilometry"... a ani jsem se s ním nestihla vyfotit. Zato si můžete užít:
  • polštářovou bitvu
  • pozvání do úžasné cukrárny Romance 
  • zastávku u moderní kaple
  • skvělé domácí Mojito 
To vše ve společnosti krásné a úžasné Evičky v Hustopečích u Brna.


Plus malá ochutnávka na příští článek, protože jsem se na Moravě rozjela i v módním okruhu. Což je také převážně zásluha mé přemilé hostitelky, která mě obdarovala spoustou krásných kousků. Tyhle šatky s Lindexu jsem si jenom vyzkoušela ...

 
... ale příště se těšte na moje vlastní!

12 komentářů:

  1. Konečně nějaké městečko blízko mě:D Už jsem myslela, že jsou všichni jen z Čech:D Ty bydlíš kde, jestli se můžu zeptat?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:) Ooo to mám zas pech..z Jižní Moravy snad žádná bloggerka není, neznáš někoho z téhle oblasti náhodou?

    OdpovědětVymazat
  3. Cukrárna, mojito, hmmm... dala bych si říct :) A ty poslední šaty jsou moc krásný <3

    OdpovědětVymazat
  4. krásný šatky, krásný pyžamo.. A miluju polštářové bitkyy! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tam jsem taky byla!
    A v te kavarne jsem mela stejny pohar, hlavne jsem si byla pridat jeste jednou slehacku, bylo to tam skvele.
    Byli jsme ve sklipku u radu...

    OdpovědětVymazat
  6. Evička má pyžamko z H&m? nie?mám podobné

    mám rada takéto babské večery:)

    OdpovědětVymazat
  7. máš krásné pyžamo! a interier te kavarny vypada skvele

    OdpovědětVymazat
  8. L.A.N.Y ja jsem taky Jihomoravacka:)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš úžasný pyžamko, takový chci taky :)
    A s tim Mojitem mi děláš chutě :D

    OdpovědětVymazat
  10. Je milé tu vidět město,tak blízko mě a Romanci,mou milovanou cukrárnu..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo, tý jo, Hustopeče! Tam jsem taky pečená vařená a s Evičkou jsem se viděla zrovna na začátku prázdnin :). Moc vám to sluší holky :). Nezvala tě Evča na burčákovky? Je to skvělá hustopečská akce, třeba tam na sebe narazíme :)

    OdpovědětVymazat