úterý 27. července 2010

Nymfičky se v polárních končinách nevyskytují.

Nemůžu si pomoct, ale miluju černobílé fotografie. Přináším pár prázdninových pohledů z domova, ze světa, z mojí mysli.
Našla jsem doma triko s osmdesátých let s ozdobným zipem a kdyby bylo trochu delší, nosila bych i ven.
A máte tady ode mě po dlouhé době recept.
Čtu a sleduju Lolitu. Padám do mdlob z Jeremyho Ironse ...

"Byla to ona -  měla stejně křehká, medová ramena, stejně hedvábná, vláčná nahá záda, stejnou kštici plavých vlasů. Puntíkovaný šátek, uvázaný přes prsa, ukrýval před mýma stárnoucíma gorilíma očima, ale nikoli před pohledem mé mladé paměti nedospělá ňadra ..."


Znáte Cidre? Že ne? Tak to napravte:)

17 komentářů:

  1. Irons? Ten je bezkonkurenční! Lolita ostatně taky :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka mě strašně zaujala... líbí se mi ten "tvar" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lolita je úžasný film :) Mám ho moc ráda.
    A jsem ráda, že taky zbožňuješ Resistance ♥
    Fotečky krásné, hlavně ta, jak čteš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lolita je má oblíbená knížka, ten film mě zas tak moc nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  5. Lolita - znám ji jen ze školy, ale když ji všichni tak chválí, budu si ji muset asi přečíst (:
    P.S.: Fotky jsou pěkný, třetí od konce docela hororová (:

    OdpovědětVymazat
  6. prvá fotka je veľmi pekná a aj úryvok z knihy na zaujal :) a čiernobiele fotky4ever ;)

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ta prvni fotka je proste nadherna!!! A lolita se mi libila moc:)

    OdpovědětVymazat
  8. díky za přání.*
    nikdy jsem si k Lolitě cestu nenašla.

    a černobílý fotky mi přijdou den ode dne krásnější.

    OdpovědětVymazat
  9. první fotka je kouzelná, miluju drdoly:))
    a Lolita je užasná!

    OdpovědětVymazat
  10. Takové chválení na Lolitu a já na ní čekám už v knihovně docela dlouho, ale už brzy se dočkám a pustím se do čtení! :)
    A pěkné fotky, ta první je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hello Zoriiii :))
    a) nech si udělat mikádo jako na tý předposlední fotce!!!!
    b) taky jsem teď četla "chytrou" knihu, Sto roků samoty od Marqueze, můžu jen doporučit.. takže Lolita je bezva, říkáš? Budu si na ni muset posvítit.
    c) 12.8. se vracím, pak někdy (asi až po tom, co se vrátíš z Francie, co?) se musíme zas sejít a zazlobit trochu:))
    d) pa! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nahodu to tricko je bomba!Akorat u Tebe nejsem zvykla na takovy sporty look, na mne pusobis jako eleganka ;-)

    Drdol Ti urcite moc slusi, ty tmarko, jdu mrknout na recept

    OdpovědětVymazat
  13. Zorko, zkus také Homo Faber od Maxe Frische ;-) Bylo to dokonce i zfilmováno, ale kniha je kniha.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky miluju černobílé fotky...mají svoje kouzlo. a lolita je má nejnejoblínenější knížka a film z roku 97 je jeden z mých nejzamilovanějších filmů, naopak z roku 1962 mě moc nezaujala...vidělas?..dokonce jsem o těhle dvou filmech psala práci k příjimacímu řízení na vysokou

    OdpovědětVymazat
  15. Lolita je má nejoblíbenější knížka .))

    OdpovědětVymazat
  16. 1.fotka!
    a Lolita j emůj oblíbený film:)

    OdpovědětVymazat