sobota 31. července 2010

Léčba šokem

Code Mode, skvělá akce. Navštívila jsem ji s Kájou, kterou tam odchytila jedna slečna s fotografem, chválila jí blog, dala jí dotazník a kontakt...a milunka se tak krásně usmívala, červenala se a ... měla velkou radost. Z toho jsem měla radost i já. A ještě jsem si jí umocnila náušnicema s Audrey, ale chci i tu placku, prstýnek a řetízek. Vlastně chci všechno co vidíte na fotkách:), které jsou made by Ashuleii, protože Zoriska zapomněla kabel k foťáku doma. Úplně doma. Od čtvrtka je na týden moje doma v Praze:





 Nejlepší bylo, že hned ve čtvrtek jsem se potkala s Ari, Kájou, mamkou i jejím Mirkem. A taky se Zojou, Slávkem a Filípkem. Abyste to pochopili. Zoja je mamčina kamarádka od školky, Slávek je její jídlomilující manžel a Filip je jejich desetiletý synek, který mě neuvěřitelně miluje. A jídlo miluje taky. A Zoja zas miluje kočky a jídlo. Takže jídlo je tu téměř neustálým předmětem hovorů a činností.

Třeba právě před chvílí jsme spořádali kopec sushi a jahodový dort. Huh. Jenom doufám, že mi to dostatečně obalí nervy, protože Humbert mě štve..

Chci přemýšlet nad obsahem láhve.Tečkačárkatečkačárkatečka.

9 komentářů:

  1. ach aj ja chcem ísť na code mode.Sakra,škoda,že je to tak ´daleko.
    lebo ako vidím krásne veci tam majú

    OdpovědětVymazat
  2. krasne veci, mrzi me ze jsem tenhle code mode nestihla, ten na jare byl super!

    OdpovědětVymazat
  3. Naušnice sú velmi pekne :D a aj fotky sa vydarili :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky a ešte tie veci na nich :))
    to je radosť pozerať! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kráááásnééé:) taky bych se tam vyžila, ty barvičky! Pastelkové čelenky!! A ten Tvůj prstýnek! Ach! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ach ach mrzí mě že jsem zrovna nebyla v Praze:/
    a Ašu to přeju:)

    OdpovědětVymazat