úterý 20. července 2010

Cappucino Fredo

Dny plné vyprávění, smíchu, pláče a všeho, co k tomu patří. Obavy, že nepřijde to, co přijít má, a stane se, co se stát nemá.. Dálka je nepřekonatelná bariéra a blízkost skvělých lidí hojivá náplast. Klári, Mefisto, Vodárna - líbající múza.

První ochutnávka nových kousků. Hnědé krátké kalhoty h&m od Eví, mnou zakoupené "třiprstýnky" a dlouhatásnký řetízek (já ho obtočila třikrát) s množstvím přívěsků včetně Eiffelky. Obojí ze skvělého krámku s bižuterií ve Vaňkovce, který se jmenuje I am (kam se hrabe Bijou Brigitte:) 
Nevíte, jestli se nějaká pobočka I am vyskytuje i v Praze nebo někde poblíž?


Take us away from here
Protect us from further harm
RESI-STANCE!

9 komentářů:

  1. Já jsem tam ještě nikdy nebyla, Zorísku, je to tam drahé?

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky! :)
    pekný uťfík :)
    krásny čmeliak :)

    OdpovědětVymazat
  3. I am jsem zahlídla v Praze v Novém Smíchově (Anděl)
    Romana

    OdpovědětVymazat
  4. Tuším že by mělo být I am i v Praze,ale nevím to jistě,já jsem ráda za Vańkovku!Zrovna v neděli jsem si tam koupila krááásné náušničky!

    OdpovědětVymazat
  5. Ola! Ajem je na Andělu, naproti HM.

    OdpovědětVymazat
  6. Romana, Anonymní: děkuju Vám moc, tak tam se brzy vydám "achat a ochat" :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem uplne zamilovana do maslickoveho prstynku, viela jsem i podobne nausnice...
    Zorii, a co recepty? Ja porad cekam kdy se tam objevi nejaky nepeceny lehky dortik ;-)at mam nad cim slintat a predstavovat si ze men na nej nekdo pozve :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Zorísku, prostě ti to přistane, myslím, že máš opravdu takové to francouzské kouzlo, šarm, přirozenost.

    OdpovědětVymazat
  9. Tady Ti to opravdu moc a moc sluší. Hodně se mi líbí ta fotka na lavičce, kde vypadáš jako nejspokojenější a nejvyrovnanější človíček. :)

    OdpovědětVymazat