čtvrtek 24. června 2010

Yo voy a España

chvála internetovým slovníkům(a kdyby to bylo špatně napsaná, omluvte mě:)

Těším se nesmírně na moře, pláže, jídlo, hotel, Dalího, Gaudího, španěly ... Těším se na zasloužený odpočinek a doufám, že i vás čeká podobný relax jako mě :) Dneska jsem se "opanákovaná" rozloučila se spolužáky a školou a zítra vyrážím směrem k prosluněné exotické zemi, která se pomalu stává mým letním sídlem :)

4. červa mě tu budete mít jako na koni se spoustou fotek, tentokrát barevných jako je ohnivé flamenco.
Opatrujte se
vaše Zoris

9 komentářů:

  1. Jé, užij si to :)))
    Jo a prosimtě, tím nadpisem, v překladu, co tím chtěl básník říci? :)) Já se teď rok španělsky učím, ale nějak to a mi tam nesedí.. :D nevíím

    OdpovědětVymazat
  2. užij si to tam Zorinko a na fotky se těším:)

    OdpovědětVymazat
  3. Měj se kráásně, já si Španělsko užiju za 14 dnů. :) A dovez nějaké hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja taky!!! jedu zitra , uz jenom to, ze uvidim opet more...... Aaaaaaaaaa:)))

    krasna fotecka veselá

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni valí do Španělska, jenom já až v srpnu:/:D Užij si to tam!!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Neasi, tenhle rok jedou všichni :D
    Jó, tak blbá jsem já, máš to správně! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ty se máš!Kdyby si rodiče neumínili Vánoce v Austrálii už se tam taky placatím...

    OdpovědětVymazat
  8. Už se moc těším na fotky. Užij si to tam:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zori koukala jsem na fotky na facebooku.. Jsi čím dál víc krásnější a stylovější :) Těším se na fotky ze Španělska! Taky bych se tam někdy chtěla podívat, španělština je sexy a musí to tam být fakt fajn.
    Takže se těším na fotečky, zatím se měj :)*

    PS: Mám nový blog, adresu máš tady uvedenou, odstěhovala jsem se z Tiffany :)

    OdpovědětVymazat