úterý 22. června 2010

Úsměv, prosím ♥

Všechno ze mě spadlo, ekzém zmizel. A šlo to i bez kouzel. Včera jsem sedla, tři hodiny psala, popsané listy odevzdala, ale v nic nedoufala. Dneska jsem vstala, zjistila, že mé psaní dopadlo "výborně" určitě i díky vám, protože jste mi drželi palce ,a tímto se symbolicky a štastně rozloučila se školním rokem, který byl  zlomový v mnoha ohledech. To, že vám připadám tak optimistická a veselá, mě moc těší. Ale věřte, že je dřina udržet si ten pocit i uvnitř. Je to dřina, která se ale vyplatí a zbavuje spousty problémů, pochybností a zbytečných chmurů.
Jsem ráda za každý úsměv, který jsem vám prostřednictvím Cahiers vykouzlila na tvaři. Opravdu věřím v to, že úsměv je dárek, který může dát každý, a každý ho může oplatit. Úsměv vám přinese radost, kterou si za peníze nekoupíte.
Proto se usmějte..
...právě teď ....
...ale no tak... 
... i ty se usměj!

Malá backstage třeba právě pro ten úsměv z "Václavského" focení, kde:
se pózovalo "o sto šest"
se smálo
se přemýšlelo
se přivonělo k nové vůni Armani Aqua di Gioia ...

A když jsem ten úsměv tak rozebrala, jaká píseň vás nutí se usmívat? Mě tahle.
vaše Zoris

8 komentářů:

  1. jeden úsměv pro tebe, Zorisko)

    OdpovědětVymazat
  2. mam hrozne rada cerbnobile fotky, moc ti to slusi!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gra-tu-la-ce! :) Jsem moc ráda, že už to máš všecko za sebou a čekaj tě samý super krásný podniky :). Fotky jsou fakt krásný, ale škoda tej černobílosti, barevný by byly ještě veselejší ;).
    A ta písnička - koho napadlo natočit takovej šílenej videoklip??? Mazec xD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to gratuluju :) A víš,že jsem se z tvého článku opravdu začala usmívat?S tím úsměvem máš naprostou pravdu a sama se snažím,být ke všemu i optimističtější :) Jinak mě vykouzlí úsměv zaručeně vždycky písnička od Colbie Caillat - Bubbly a nebo Fallin for you,také od Colbie.Možná proto,že v jejích klipech se ona taky pořád usmívá..písničky mají takovou letní náladu,svítí tam slunce..je tam moře a taky kamarádství :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zoris, to Španělsko ti tak závidím (není to hezká vlastnost, ale....je česká:D). Gratuluju moc k zdárně vykonanému testu, je to drsné, ta škola. Na fotkách sji krásná jako vždy - ten úsměv, ty nohy!!!Ach,ach,ach!

    A díky moc za komentář, od tebe mě vždy potěší:) A s modéééélkovskou kariérou-jsem malá, nemám prsa, nemám dlóóóuhé nohy, takže to nějak moc neřeším....Budu hééérečka!:D

    tbw, klip je...hele, jak to někdo mohl natočit?wtf?

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se pridavam ke gratulantum, je fajn vsechno mit hotovy... mne jeste ceka zitra jedna zkouska a protoze mi minule prineslo stesti tady napsat, tak pisu i ted... ciste sobecky :) snad budou krasny prazdniny!
    azeretka

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju moc :)) Usměju se, ale to jen kvůli tobě, protože mám momentálně silný bolehlav z koncertu našich metalistů :D :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle článek musí vykouzlit úsměv na tváři snad každému. A taky každého zahřát u srdce, protože je to strašně krásně napsáno... gratuluju k úspěšně zakončenému roku! :)

    OdpovědětVymazat