středa 2. června 2010

Střípky z mozaiky

Ačkoliv jsem se dnes navrátila plná pojmů a dojmů z třídního výletu, vrátím se do nedávné minulosti-tedy do minulého čtrvtka, kdy jsem si to namířila na výlet do Berlína.
Čím dál tím víc se mi začínají líbit německá města. Zvláště Berlín na mne udělal dojem svými jak historickými, tak těmi nejmodernějšími stavbami. Bohužel hned na začátku cesty jsem zaspala a nezdokumentovala podle mého názoru jednu z nejoriginálnějších galerií vůbec - obrazy a grafiky vyvedené přímo na zbytcích Berlínské zdi, která ho(jak všichni víme) rozdělovala na Západní(demokratický) a Východní(komunistický)...

Podívejte se na Berlín tak, jak jsem ho poznala já. Některé věci vůbec nejsou důležité, ale jejich atmosféra mě zaujala, bavila a chtěla jsem si je uchovat v paměti:






Parlament Bundestag, ráj kaváren(včetně mého soukromého -jinak všem známého- objevu Starbucks),
muzeum trabantů, televizní věž, Filmhaus, Sonny centrum, nápodoba Versailles - to vše je Berlín.


Samozřejmě nešlo nenakupovat: šedé tenisky značky Shu-shu, triko s Eiffelkou + prouhované triko se zdobením na ramenou + eiffelovky na ušiska z Pimkie, bledě modrá krása + černá růže z h&m a zelený čaj + hrneček k zulíbání ze Starbucks.

9 komentářů:

  1. bože závidím vám Starbucks.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, tak ty úlovky jsou naprosto přenádherný! Zvlášť se mi líbí to triko s Eiffelkou, ale všecko je to prostě aaaaaaaach.
    Berlín vypadá zajímavě, v životě jsem v žádným německým městě nebyla a koukám, že to asi taky stojí za to :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, jak Berlín, ale hoodně se mi v jednom cestopise líbil Mnichov a kamarádka mne pozvala k ní domů, bydlí u Kolína nad Rýnem, no, akorát, že německy toho nijak extra neumím ((:

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky, hlavne sa mi páčia plyšáci

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé úlovky! líbí se mi úplně všechno!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotografie, mnohem zajímavější, než klasické pohledy na památky.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :)) Já jak vidím kávu Starbucks,tak mi dochází,jak dlouho už jsem jí neměla :D pořád sosám nějaké rozpustné kafe co máme doma,sakriš,budu to muset napravit!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla bych se taky do Berlína podívat! :) A jinak moc pěkné fotky.:)
    P.s.: Jak si dáš do článku odkaz jako kdyby na "další informace"? Že se ti objeví jen pár fotek, ne všechny? Moc díky za odpověď...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, ty náušnice-Eiffelovky jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat