pátek 4. června 2010

Lunettes & Appareil photo

Dnes mi jedna spolužačka řekla: Zorko, já vím, že znáš Ašu, ta zná Terunu a ta zná Sandru Leopardovou.
Měla jsem čekat, že se o Cahiers dozví i někdo z mého okolí. A přesto mě to překvapilo a zároveň varovalo, že musím pořádně přemýšlet o tom, co sem napíšu...
Že jsem blázen do náušnic je jistě známo každému, kdo se mi podívá na uši. Minulý čtvrtek v Berlíně jsem ulovila další Eiffelovky. Na úterním výletě do Pardubic jsem "nenasytně" sáhla po dalších - telefonofotografických. Zkrátka pořád uplatňuji to své heslo o obdarovávání sama sebe :) A ještě mě v tom utvrzuje má milá maminka díky jejím drobnostem(viz poslední foto) ke Dni dětí:)
Kromě náušnic mě Pardubice potěšily krásným divadlem a množstvím expozic v Pardubickém zámku(absolutně nejlepší bylo sklo a v těsném závěsu autíčka). Ale francouzský revolver by také nebyl k zahození :)


Lednička, ve které bylo tepleji než v celé chatce(kterou jsem tři dny obývala) byla také vtipná.

Další info: Ve Francii mi kurz začíná v pondělí 12. července. A pozor! Po čtrnácti letech p-o-l-e-t-í-m !!!Více se dozvím ke konci příštího týdne - Student Agency mě asi chce napínat do poslední chvíle.

vaše konečně rozmrzlá Zoris

8 komentářů:

  1. Aj, copak to máš za věcičku od Essence?

    To s těmi známostmi: nemusí to být jen tím, že odhalila tvůj blog. Ono stačí klikat na facebooku. Kdo ví, jak se jmenuje Ašu, koukne do přátel, vidí Terunu i Sandru... A podobně by se to dalo najít i v "přátelích" u aplikace Blogger.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, Pardubice jsou hezký:) Líbí se mi ty tele-foto náušničky:)

    OdpovědětVymazat
  3. užasný naušnice. :))
    Mám dotaz :) poradila by jsi mi prosím jak se dá udělat v příspěvku to "další informace" respektive "celý článek" :) děkuji předem za radu :P

    OdpovědětVymazat
  4. Ef: Bronzový pudr se štětcem. Vyzkouším ho až se trochu opálím. Teď bych se svou bělostnou pletí připomínala kašpárka :)
    N-icolle: Díky. Páni, už jsi druhý člověk, co se mě na to ptá v tak krátké době. Když tvoříš nový článek, tak vedle ikonky vložit obrázek máš ikonku vložit zalomení odkazu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, ten asi letos nevyužiju :-( Mám trochu strach, aby bylo vůbec sluníčko. A stejně budu jen v práci.

    Líbí se mi i ty laky na nehty!

    OdpovědětVymazat
  6. Ono, je zajímavé, jak málo se stydíme před celým světem a jak moc se stydíme před vlastní rodinou. A ano, taky jse docela zvláštní pocit, když zjistíš že tě nesnáší nějaká známá novinářka, protože čte tvůj blog. Múj blog přý občas čtou lidi se kterýma jsem chodila na základku (už 8 let jsme se neviděli)...
    ale beru to tak...ti co mě znají se nedozví nic co by nevěděli...a ti co mě neznají se nedozví nic, co by se nedozvěděli až mě poznají :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já raděj nemyslím na to, kdo čte můj blog, protože by mě to omezovalo a to nechci. Beru to tak, že je to čtení "na vlastní nebezpečí" a doufám, že nebytých informací nikdo nezneužije proti mě xD.
    Se školou tě plně chápu, je to otravné a vyčerpávající :-/. Ještě mi pověz, v čem spočívá ta matura nanečisto? Doufám, že vás to snad tak neomezí, abyste museli strávit prázdniny učením, to by byl humus!

    A já plánuju zahraniční "zájezd" akorát do toho Skotska - práce na farmě, kde budu vlastně skoro celé letní prázdniny. Ale chceme tam projet okolní města a po odpracované době ještě vyjet na pár dní pod stan za přírodou a hrady, tak snad se zadaří :).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný náušnice :-) Pardubice nezklamou, mám je od svého města blízko a tak tam jezdím pomalu víkend co víkend a ještě mě neomrzely.. myslím že ani neomrzí teď, když je tam nové HMko :-)

    OdpovědětVymazat