neděle 13. června 2010

Je ne suis qu'une petite fille...

... qui aime le décor à pois, le cappuccino et les roses ...




"

Víte co? Mě vůbec nevadí, že je teplo. Mě to naopak těší. Saténové pyžámko mi přímo vyskočilo ze skříně a dralo se o místo na mém těle. A bylo tak přítulné, že na něm zůstalo celý včerejší den. A kdybych nešla večer ven, zůstalo by na něm až do rána. A pak bych udělala svůj osobní rekord v nepřetržitém nošení pyžama :-)

Také jsem si zahrála na mistra "kávozdobiče". Radši předem prozradím, že to mělo být srdce. Vážně to není žádná sranda, ale jednou se to naučím. I promise

Vytvořila jsem novou anketu vlevo pod odkazem na Recettes de Zoris, protože mi není jedno, co si o designu Cahiers myslíte. Byla bych ráda, kdyby vám tu bylo příjemně a útulně. Na druhou stranu je mi jasné, že všem se nezavděčím. Potřebovala jsem si oddechnout od světlého "sladkého" designu. Proto ta tmavší změna. Určitě budu pracovat na novém záhlaví. K tomu budu potřebovat fotku, která mě zaujme a bude pro mě něčím jedinečná. Takže než ji najdu, můžete zatím hlasovat v anketě :)

vaše Zoris "à pois"
"





KLIKNI ZDE

12 komentářů:

  1. Kávozdobičství zvládneš snadno - stačí vystřihnout papírovou šablonu a zdobit přes ni ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to teplo taky vůbec nevadí, konečně můžu vytáhnout sukně a šaty bez nenáviděných silonek :). Ty opravdový vedra jsou sice na zabití, ale když si člověk sedne někam do stíhnu s dobrým nanukem, nemůže tím nic pokazit :).
    Přeju krásné letní dny ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Samotné pozadí se mi líbí. Chce to doladit jen to záhlaví a možná i ten sloupec vpravo. Na té tmavé barvě mi tam něco nesedí :)

    ale líbí se mi tvoje posedlost marks and spencer a jejich potravinovými výrobky! :D

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem tam to srdíčko poznala:)
    ta kávička vypadá užasně a hrníček taktéž:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale já bych poznala, že je to srdíčko!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se víc líbí potah na Recettes, ale to je tím, že mám obecně ráda veselé barvy. Navíc tam hnedka dlí ty skvělé jahůdky... No, podporuje to chuť k jídlu :-)

    Na tomto se mi líbí zaoblené rohy jednotlivých "buněk", ale to tmavé pozadí je na mě moc tmavé. A pro mě jsi vždy usměvavá slečna, plná pozitivní energie, proto mi to nesedí - neodpovídá to tak nějak charakteru.

    OdpovědětVymazat
  7. Protože nejsem lakomá, tak když mi pošleš mail, tak ti ten html kód pošlu i s návodem ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ja taky rada horko :)
    a ta nastenka je perfektni!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Horko?Pokud není uplný vedro na padnutí tak si rozhodně nestěžuju a s takovým krásným pyžamkem bych si nestěžovala tuplem:)Je krásný!

    OdpovědětVymazat
  10. tmavý design chválím, sladkých je tu aaaaž moc! Atmosféra fotek se mi líbí, taková válecí....

    OdpovědětVymazat
  11. Zori, blahopřeju, jaktak koukám ke 100. příspěvku i k zájedu do Francie, moc jsem ti to přála. Máš super blog a jen tak dál, ať čtanářů jen přibývá!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Hanka: Jéé, děkuju moooc :-) v duchu děkuji každému novému čtenáři, kterého Cahiers zaujaly :-)

    OdpovědětVymazat