úterý 15. června 2010

Je lepší být pohodově neduživý nežli chorobně zdravý

Víte za co se mám ráda? Že tyhle dny s přídavkem "známekuzavírací" zvládám s chladnou hlavou, pohodovou náladou a příjemnými akcemi. A vidíte, podle paní doktorky, u které jsem dnes absolvovala sezení, stresový ekzém ustupuje. Doping je ale nutný :) Proto jsem s kamarádkou vyrazila do našeho jedinečného Mefista, kde jsem si předem zajistila mnou dosud "neokoštovaný" maliňáček. S Domácím kafíčkem ano, tak se ta káva opravdu jmenuje to byla symfonie♥


                ♥ od zítřka na Primě v 19:35 opět best F.R.I.E.N.D.S
                    ♥ Muse stojí za poslech
                         ♥ mám skvělou náladu
                              ♥těším se do Nice a do Lloretu a na prááázdniny !!!

vaše Zoris, které je krásně francouzsky

12 komentářů:

  1. Jéééééé mňam mňam!Ten dortík vypadá dokonale!!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci ten dort!! :D Chci a chci! A moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, takových dobrot... to bych si dala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten dort vypadá lákavě :))

    OdpovědětVymazat
  5. juuuuuuuuuuuu uplne jsem dostala chut na dortik!!! a s tim porikadlen v nadpisu uplne souhlasim......

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda takovýdle útulný kavárny - ty křesílka, tapety..:)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluší...a zase mám díky tobě hlad..diky :D

    OdpovědětVymazat
  8. pekné prostredie..takú kaviereň mi u nás nemáme...

    OdpovědětVymazat
  9. Linda, Terka : moc děkuju za pochvaly :-)
    A všem ostatním - dortík vypadá dobře a chutná ještě líp. Kavárny jsou stejnak nejlepší, viďte? :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne dekorace v kavarne...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to:-) A ta kavárna, aa..dokonalá!:)

    OdpovědětVymazat