čtvrtek 10. června 2010

Il y a trois ans

Dělené jahody s cukrem prokládám španělskými malinami a je mi fajn.
Je mi fajn, že jsem tak obávaný týden prožila v klidu a v pohodě.
Je mi fajn i když je tropické vedro(všichni jsme chtěli teplo, máme ho tedy mít :)
Je mi fajn díky pondělnímu předávání stipendijního pobytu do Francie na Francouzskou Riviéru do Nice!!!
Je mi fajn, protože do škole půjdu už jenom desetkrát.
Je mi fajn, že některým z vás připadám podobná Mélanii L.
Je mi fajn, protože tyhle kostkované šaty (Zara) mi vždycky připomenou léto, prázdniny a focení s jednou skvělou fotografkou.
 





Člověk se mění, šaty zůstávají stejné dnes jako před třemi lety :-)
Máte také nějaký kousek, který nosíte už tři, čtyři, pět, .... X let ???

vaše"fajnová" Zoris

12 komentářů:

  1. Už 6 let nosím dvoje letních květovaných korzetových šatů, vypadají pořád stejně hezky a myslím, že z nich nikdy nevyrostu:-)
    Navíc byly ve slevě za směšnou cenu :-D
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. krasne fotky, hlavne ty cernpobile se moc povedly!

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky, vrkoče ti veľmi svedčia

    OdpovědětVymazat
  4. Na třetí a poslední fotce ti to strašně sluší, to bude tím úsměvem:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám spíš spoustu věcí, které několik let zavrhuji a pak zjistím, že vypadají dobře. A ta druhá fotka je nádherná, taková jemná, zasněná.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. A byla bys tak hodná a poradila mi, jak udělat otvírací článek? :)

    OdpovědětVymazat
  7. moooc krásné fotky, opravdu ti to sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. úúúžasné fotky!! :)) tak to je super že ti je tak fajn... Vieš čo, minule som natrafila na suknňu, čo som nosila pred desiatimi rokmi. A teraz som s ňou zase začala a napodiv mi je celkom dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle fotky jsou vazne krasne. Obzvlast se mi libi ta posledni. Pusobis strasne spokojene a tak to ma byt :)

    OdpovědětVymazat
  10. teraz som robila DELF A2 a pred dvoma rokmi A1. Skladá sa to z písomnej a ústnej časti. Tá písomná je vážne ľahká, ale pri tej ústnej som mala menší problém, keďže som dosť hamblivá... Tam sa predstavíš a potom si vytiahneš 2 témy na monológ a 2 témy na dialóg. Z každých dvoch tém si vyberieš jednu, o ktorej budeš rozprávať... Máš okolo 7 minút na prípravu...No ja som mala trošku smolu na vytiahnutie otázky, ale niečo som tam pokecala... Síce som so sebou nebola moc spokojná, ale učiteľka čo ma počúvala povedala, že som rozprávala tak, akoby tam sedela malá francúzska :)) a to ma vážne potešilo :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jedeš do Nice??? Panebože, to tam musíš potkat našeho francouzskýho profesora(kterej je děsně krásnej a děsně chytrej a příští ponděli u něj dělám maturitu :D ), on odtud pochází, my mu to tak závidíme.. A tobě to taky závidim, užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat