neděle 6. června 2010

Grey colour isn't boring!


Jednou fotkou vás trochu matu. Na festivalu francouzských chutí a vůní jsem byla, na lahodném flat white jsem si pochutnala, na "Kukyho" jsem se však nepodívala ale už se na něj chystám!S maminkou jsme navštívily muzikál Jack Rozparovač. Nijak mě nenadchnl ani neurazil. Do mého oblíbeného divadla Kalich jsem se ale podívala ráda. A co divadlu předcházelo?

výše zmiňovaný festival francais

 odkud jsem si odnesla francouzský hruškový a jablečný Cidre a belgickou čokoládu
trochu módního šílení také proběhlo. zamilovala jsem se do jednodílných plavek v h&m, ale svoje nové "topshopky" už mám, takže jsem je tam nechala a dala přednost "praktičtějšímu" spodnímu prádlu
Zkrátka, včerejšek jsem si si  užila jak-se-patří :) 
užijte si sluníčkové neděle
vaše Zoris

6 komentářů:

  1. Na Kukyho se taky teprve chystám, bráškovi se to hrozně líbilo, takže už máme doma stínidla do auta a ještě čekáme na plyšáka:D Ty šedivý plavky vypadají hezky:) Jen nepraktický na opalování a na ledviny:/ Ale nejlepší je stejně to tvoje sáčko:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, musela jsi si to užít! A vypadáš skvěle, moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné koupě, zas a opět :) Fešná bundička na první fotce, a ty šaty na poslední fotce, moc hezké!! :) souhlasím s tím, že šedá není nudná, je to hezká barva:) A ještě nesmím zapomenout pochválit nápadité plavky:-)

    OdpovědětVymazat