čtvrtek 17. června 2010

Dotted salon

Jsem ostříhaná. Je to už skoro týden. Nezmiňovala jsem se o tom, protože to není vidět...Ještě chvíli chci být tou romantickou Zoriskou s rozcuchanými sluníčkově vyšisovsnými vlasy. Cítím, že ta velká změna a nová dimenze mého života přijde až příští rok po několika zkouškách "dospělosti". Pak se ze mě možná stane kudrnatá rusovláska, krátkovlasá platinová blondýna nebo černovláska s mikádem. Kdoví?

Ale vraťmě se k mé "popůlroční" stříhací návštěvě. Někdy je hodně obtížné donutit kadeřnici, aby vám pouze zastřihla konečky. Vracíte se pak domů s vlasy o mnoho kratšími než jste chtěli a pocitem snad ještě horším než před ostříháním nevím, jak vy, ale ke kadeřnici chodím až v opravdové nouzi, kdy mé vlasy vypadají děsně i po umytí.
Ve veselé podkrovní místnosti, s mladou a šikovnou slečnou kadeřnicí, která mi nevynadala za používání zesvětlujícího gelu, jsem se cítila příjemně a odcházela jsem s loréalovským heslem: "Já za to stojím."


Jak si vybíráte kadeřnici? Je pro vás důležitá vlasová kosmetika, se kterou pracuje? A co cena? Příhlížíte k ní nebo je vám úplně jedno, kolik za "novou hlavu" dáte?

9 komentářů:

  1. Já už přes deset let (je to snad i déle) chodím k jedné a té samé. Poprvé mi barvila vlasy, stříhala mi dlouhé vlasy, trpělivě se mnou čekala na dorůstání dlouhých vlasů, aby je pak mohla ostříhat (ano, před měsícem padalo na zem minimálně 20 cm). Zná mě, ví, co mám ráda, ví, na které straně nosím pěšinku, ví, že mé vlasy může tupírovat jak chce, a stejně je to houby platné. Ale je pravda, že já nikdy nebrečela po odchodu z křesla. Nikdy jsem si nestěžovala. A když mi něco neslušelo, prostě to dorostlo. Miluju, když mi myje vlasy, škrábě mě za ušima (zní to úchylně :-)). Už léta používá Matrix a její ceny jsou pohádkové - za umytí, ostříhání, foukání a finalizování platím i s tringeltem 300 Kč. Za barvu se pak u ní nechává 500. Chodím k ní ráda, nejradši bych k ní chodila každý měsíc. A bonus? Je to mladá paní asi okolo 30, salon mají v centru Brna a není to taková ta protivná kadeřnica, co tahá špeka před salonem každou chvilu.
    Btw salon u tebe v příspěvku vypadá fakt luxusně!

    OdpovědětVymazat
  2. Salón vypadá krásně, ale já už bych se asi bála nechat se ostříhat od někoho cizího. Od malinka chodim k mamčině kamarádce domů, takže to je vždycky pohoda:) A stejně jak psala Ef, taky si se mnou všechno prožila a ví co se mnou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem asi před měsícem svou kadeřnici změnila. Kvůli tomu, co zmiňuješ!:) Nezastřihla mi konečky, ale ustřihla 15 cm. To nesnáším!:/ Teď co jsem byla to nebylo o moc lepší, takže asi budu muset hledat dál a dál!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nedávno taky změnila kadeřnictví a byla jsem vážně moc spokojená. Vždycky jsem měla stejný problém se zastřiháváním konečků, jak vy zmiňujete, a asi před měsícem jsem zašla do kadeřnictví Frnack Provost a odcházela jsem úplně nadšená. Měla jsem účes přesně podle svých představ, navíc spodní vlasy, které jsem chtěla JEN ZASTŘIHNOUT, zůstaly nakonec opravdu dlouhé, jako by je ani nikdo nestříhal. Takže doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten salon vypadá nádherně. Moje kadeřnice je shodou okolností má sousedka (a jak já s oblibou říkám "druhá maminka"), takže tam ve většině případů moc peněz nenechám. V salonu používá přípravky značky Bed Head a já si je nemůžu vynachválit...už jen to jak voní....:D

    OdpovědětVymazat
  6. salon vypada krasne :)))

    ja ke kadernici chodim tak casto kolik je to potrba, nebo spis, jak mi to penize dovoli. Cena je pro me dulezita ,ale znacka pouzivane kosmetiky uz tolik ne- tak nejak totiz verim ze snad pouzivaji kvalitu :D. V Salonech se tedy ukazuji tak 1 za 2-3 mesice, ofinu si zastrihavam sama, ale na barvu a strih koneku si netroufam ...

    OdpovědětVymazat
  7. náádherný salon.

    No ja som vystriedala viacero kaderníkov/čiek...vždy to bolo také,že to boli mamini známi.Diokonca jeden chaolan sa tak vypracoval,že teraz čese slovenské celebritky:)
    ALe v podstate mi je to jedno,kto ma robí..lebo na nejaké razantné zmeny nechodievam..vlasy si nefarbím...mám dobrú kvalitu...sú husté..takže veľa porlbémov s nimi nemám..chvalabohu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám vždycky hrozný strach chodit ke kadeřnici... skoro vždycky odcházím s pocitem "no tak budu měsíc chodit jako idiot, než to doroste". A tak jsem si radši koupila kadeřnické nůžky a zastřihuju sama :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je klasika :D ten článek mi mluví z duše :D.. vždycky, když jsem si šla nechat zastříhat konečky, tak jsem odcházela maximálně vytočená s o 10cm kratšíma vlasama :D.. když jsem asi před čtyřma měsícema byla u jedný kadeřnice a řekla jí ať mi to hlavně nesestříhává, že to mám už moc..tak co udělala? Vzala nůžky a ještě víc to sestříhala :D..to byl vrchol, tak jsem šla jinam a odteď budu chodit jen tam, protože to je první kadeřnictví nebo spíš kadeřnice, která mě pochopila :D
    A cenově to musí odpovídat..určitě za obyčejný stříhání nedám víc než 6 stovek..
    Jinak musim říct, že tenhle salon vypadá moc pěkně a věřím, že bych s dobrým pocitem odcházela i odtud :)

    OdpovědětVymazat