pondělí 7. června 2010

Dokonalá krása



Mélanie Laurent






"une beauté sublime"

Pojem "dokonalá krása" je tak zavádějící. Každému se líbí něco jiného. Mélaniiny nádherné zelené oči, jemné vlasy, stíhlá postava, francouzský šarm a hlavně očividný talent těmto dvěma slůvkům absolutně odpovídají.
Pour moi, sans faute...

13 komentářů:

  1. Přesně jak jsem Ti psala do formspring:-D
    Jste si podobné tak moc, že jsem si myslela, že na první fotce jsi to Ty! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mi se treba moc nelibi, ale jak rikas, vnimani krasy je subjektivni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí nejvíc v Hanebnejch v tom klukovském oblečení... V tu chvíli jsem netoužila po ničem jiném, než po čepici se štítkem a velkých pumpkách...

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu to nejsi na té třetí fotce ty? Jste si stráááášlivánsky podobné :). Slečna má opravdu to pověstné "cosi," co z ní dělá zajímavou osobnost :). A ten světlej kalhotovej kostým je mnoholiko šmrncovní!

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych, že ona není taková ta klasická kráska..Má spíš takové to "něco", co ji dělá krásnou. Je zkrátka zajimavá, má šarm...:)

    Ps: Zoris, jsi hezčí..:) Ona má moc velký nos:D

    OdpovědětVymazat
  6. Na té poslední fotce, co po ní následuje rozbalení článku jsem vážně myslela že jsi to ty! :D Mně přijde, že lidi si oblíbence vybírají podle toho, že jim jsou trochu podobní. Poslední dobou se mi to stalo u více lidí a ty jsi mi to zase potvrdila!

    OdpovědětVymazat
  7. POstavu má dobrou...:D Je i hezká, ale jako "dokonalou krásu" bych ji nenazvala. Samozřejmě každému se líbí něco jiného!:)
    P.s.: jak se dá blog "roztáhnout" na celou stranu?, a dík za ten odkaz...:)a promiň že tě otravuju...:( :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě osobně se moc nelíbí.Já vnímám jako nádherné ženy většinou brunetky,mezi blondýnkami jsem bohužel žádnou takovou nenašla,nicméně je zajímavá a svým způsobem krásná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zorko, jmenuju se Kristýna, ale velké množství lidí mi říká Lindo. Vzniklo to z přijímení, které k tomu dost navádí :) takže jsem raději známá jako Linda, např. v tomhle internetovém světě, ale i v reálu už mi spousta lidí jinak neřekne :) takže lidi trošku matu, já vím :D

    OdpovědětVymazat
  10. jojo, každý vidíme ideál jinde a každý -často i marně- věříme, že ten náš je nejlepší... třeba z těchto fotek se mi nelíbí ta druhá dvojfotka, jinak dobrý, ale určitě bude mnoho, které nebudou souhlasit... (:

    OdpovědětVymazat
  11. Díky všem za (jakékoli) názory. Já opravdu nejsem zaměřená na tu dokonalou krásu(proto jsem tak "paradoxně" pojemnovala celý článek) v pravém slova smyslu. Vždycky se mi líbily spíše zajímavé tváře, které ale mají i co říct a to "něco" vychází spíše zevnitř...taková Vanessa Paradis nebo Tereza Maxová mají také pár vad na kráse, které jsou pro mne(i pro ně:-)) ozdobou...

    Tímto nechci ukončit proud zajímavých myšlenek a postřehů. Pište pište, jakou krásu preferujete vy a co se vám naopak nelíbí! :)

    Už si brousím zuby na článek o oblíbených chlapících...a že jich nebude málo! :)

    OdpovědětVymazat