neděle 23. května 2010

"Zavři oči a všechno bude fááájn..." (i když jsi totálně overworked)

Plány, plány, plány. Taky vám málokdy vyjdou? Já jsem si třeba naplánovala, jak si vypracuji osm maturitních témat z angliny, v pohodě se naučím řešit matematické úlohy na všechny kuželosečky, mezitím levou zadní zvládnu úkol z dějepisu a literatury, a ještě si stihnu odpočinout, přečíst novou Marie Claire a napsat na blog.
A jaká je realita? Z pátku na sobotu a ze soboty na dnešek jsem spala deset hodin. To je dost, viďte? Přesto se mi pravidelně kolem páté klíží víčka. Marie Claire mám zběžně prolistovanou, úkol na dějepis z poloviny, maturitních témat pouze pět a matematika? Radši ani nemluvím. Ale! Snažila jsem se, celý víkend jsem pracovala ze všech sil a že to nestačí? To učitelskému sboru bude stejně úplně jedno. Život je zkrátka krutý.
Proto razím heslo: "Obdaruj se kdykoliv můžeš."  A tak si níže můžete prohlédnout roztomilé "cute things", které jsem si koupila:
  1. Jako útěchu - Je ze mě sirotek, protože maminka mi odjela s přítelem na dovolenou v Chorvatsku. (pěkné je, že jsou ubytovaní v hotelu Zora, takže mě každý den stejně mají "jazyku")
  2. Jako odměnu - Nechci předbíhat událostem, ale podle chování, výrazů, řečí a všeho to vypadá, že by ta "letní Francie" mohla vyjít!!! Jistě to ale budu vědět až v úterý. (teď mi nezbývá čekat a zuřivě klepat na dřevo)
1. Nejkrásnější pohled vzhůru nohama. Víte proč?
2. Protože je z peřin.
3. kabelková forma vůně Scarlett od Cacharel (podle nové Marie Claire hit léta)
4. Konturkortěnkolesk! (dáreček od maminky)
5. Proměnlivá tužka na oči Bourjois. K Phoebe(ano, pojemnovala jsem ho) se skvěle hodí!
6. Kašička a kafíčko(pro dobré myšlení:)


Mějte se krásně a obdarovávejte se co to jde!
vaše Zoris

4 komentáře:

  1. Ahoj Zoris...Scarlett je úžasná, že?:) Taky jsem si ji koupila a připomíná mi jaro, rozkvetlé stromy. Mě zítra čeká ústní zkouška z dějin hudby...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Heyyy! xD Tvoje články....xD To fakt ráda čtu! Věci vypadají skvěle..a to že je z tebe sirotek, bych považovala za výhodu - tedy na těch pár dní. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky naložím tolik úkolů, které chci o víkendu zvládnout a většinou to dopadne tak, že splním jen jeden z těchto bodů a to odpočinou si během víkendu (jak jinak):-) Zatím jsem nepřišla na žádný způsob, jak stanovené úkoly splnit na 100 %. Jo a držím pěsti, ať ta Francie klapne.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ty plány, jak já s nimi bojuji:-/
    Jinak krásně napsaný článek a hezké fotky:))

    OdpovědětVymazat