středa 26. května 2010

"Zachovejte mi přízeň"




Mám štěstí i smůlu. Podařilo se mi docílit toho, že můj počítač je nefunkční a bude nefunkční minimálně do neděle(s větší pravděpodobností do příští středy:( ).
Měla jsem naplánováno spoustu článků (mimojiné třeba jeden o kosmetice.Konečně)...Ale určitě tu budou, jenom za trošku delší dobu, až se podaří zprovoznit notebook(teď vám píši ze školy).

Ale o štěstí bych také chtěla mluvit. Podařilo se mi něco, co si přeji už dlouhou dobu. Podařilo se mi přesvědčit samu sebe, že s pílí a láskou se dají dělat zázraky. Podařilo se mi vyhrát stipendijní soutěž a o prázdninách JEDU DO FRANCIE !!!

Štěstí tedy zvítězilo nad smůlou a z příběhu vykouzlilo moderní pohádku. A zároveň začátek nového příběhu, na který se strašně strašně strašně moc těším :)

A také mi dělte radost vy, čtenáři moji milí. Váš počet padesát a jedna je pro mě sladkou třešinkou na vynikajícím dortu.
A proto se s vámi rozloučím stejně, jako jsem vás v tomto článku přivítala.

"Zachovejte mi přízeň!"
vaše (na krátký čas nemohoucí psát) Zoris

PS: A co kdybyste mi během mé blogové absence udělali radost a učinili tento článek tím, který bude mít co nejvíce komentářů? :))) Pište cokoli vás napadne!



24 komentářů:

  1. Tak to se máš, jistě jsi to užiješ:))
    A gratuluji:)
    Doufám, že notebook bude brzy v pořádku, těším se na další články:))

    OdpovědětVymazat
  2. super zprava, gratuluji a preji z celeho srdce.o) krasne plany na prazdiny a nejen na ne. Uzivej si jara, teseni se na Francii a kazdeho dne. mej se krasne slunickove..
    tesim na dalsi a dalsi clanky:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je báječné, že se ti povedlo vyhrát! Gratuluju z celého srdce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sa ale máš :) Nechceš si to vymeniť ?:)) ale nie :.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. super k výhře moc gratuluju!!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju!!! Už se těším, až potom uděláš článek po Tvém pobytu ve Francii. A taky se těším na nejbližší článek o kosmetice:-)

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluju... vidis, ty budes mi pristi stredu spraveny pocitac a ja vroucne doufam, ze tou dobou uz budu mit dalsi podpis v indexu u kolonky patologicka fyziologie :) treba taky budu mit stesti...
    azet

    OdpovědětVymazat
  8. Moc moc gratuluju. Určitě si to zasloužíš! =)

    OdpovědětVymazat
  9. plním přání) Gratuluju k výhře a cestě do Franice, jsi šikula, já jsem měla francouzštinu na střední 4 roky a umím se maximálně představit) a přízeň rozhodně zachováme, o tom žádná))

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný :-) !!!! Moc gratuluju! Sny se proste obcas plni :-)!Jo.

    OdpovědětVymazat
  11. k té francii gratuluju, jsi úžasná! opravdu si to zasloužíš, jsem za tebe moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě jednou gratuluju, seš prostě holka šiškovná! ;) A když už tak píšeš, že máme psát co nás napadne a zmiňuješ ve článku notebook, tak se zeptám - podle čehos vybírala? Tento nelehký úkol mě čeká právě v této době a mám z toho takový pocit, že stačí nechat azlu.cz vyplivnout notebooky v mé cenové relaci, zavřít oči a píchnout do obrazovky, protože jsou si tak nějak...všecky podobný xD.

    OdpovědětVymazat
  13. Super Zorko, moc Ti gratuluju k te Francii, musi to byt super pocit! Jsem zvedava, jak to tam budes zvladat a vubec na spoustu Tvych novych zazitku!

    OdpovědětVymazat
  14. Panejo, gratuluju k výhře, měla jsem ale pocit, že jsi po testech měla dost špatný pocit? Každopádně klobouk dolů:) můžeš mi prosím jen prozradit jaké testy to byly a u jaké organizace nebo tak?:) dík

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulace.. jsi ohromne sikovna.. :-* Verim, ze si to nadherne uzijes.. a tesim se na spoustu fotek z tama.. a prosim specialni vydani Parize.. :-*Jak ja ji miluju.. :-*
    Mej se krásně.. a tesim se na dalsi clanek..
    B.

    OdpovědětVymazat
  16. www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Šikulka!Teda holka kloubou dolů, moje francouzština by mě dostala tak nejdál na Macháč :D. Na jak dlouho jedeš? A kam? Když to je stípkový pobyt tak ti alespoň zbydou peníze na nákupní inspiraci v Paříži :) (jestli teda jedeš do Paříže :D)

    BTW ozval se Popelce princ? Byla tady jakási chabá zmínka o kafi, ale my (nebo alespoň já) chceme podrobnosti tak si nemysli, že mě jenom tak odbydeš! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluju k tý Francii, vím, jak moc si tam chtěla :).

    OdpovědětVymazat
  19. Já žádnou soutěž ještě nikdy nevyhrála!:(:D

    OdpovědětVymazat
  20. tak to atse ti ve francii liibii=) a potom musiis davat aktulanii infa co jsi si tam koupila=)..

    OdpovědětVymazat
  21. utíkala sem opilá na autobus, šlápla blbě do kaluže a už to bylo..:) a přijeď kdykoliv, třeba v ten pátek, jen budu dost nudná společnost, fakt nemůžu chodit, no:D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak od včerejšího pozdního odpoledne jsem opět s Vámi, virtuální přátelé. Bohužel(opravdu bohužel) jedu dnes na třídní výlet, takže nový článek se mi podaří vytvořit pozítří. Vzhledem k počasí bych se mnohem radši válela u notebooku a projížděla vaše "blogísky" :)))
    Děkuji moc za všechny gratulace, mám z toho takovou radost!
    ČernáZelenina: V tomhle ti, Luci, neporadím. Notebooku jsem nevybírala, ale byl mi vybrán :)
    Martina: Princovo chování je nepředvídatelné a dalo by se říct, že jsme kamarádi a dlouho(možná navždy) tomu tak bude :)

    OdpovědětVymazat