pondělí 17. května 2010

Nouveau livre de Gavalda...c'est champion!


 Snažím se vymyslet nějaký zkrácený popis všeho, co mě včera zaujalo. Zklamal mě Topshop i h&m, skoro nic mě tam nezaujalo a když ano, tak v tom byly oblečené figuríny, ale na stojanech jsem ty stejné hadříky marně hledala... Asi to tak mělo být, protože Zara opět nezklamala a jen podpořila mou posedlost trik s dívčím obličejem. Tentokrát je to celá postava a pojmenovala jsem ji Fleur :) Triko s kšandami bych si koupila taky, ale bylo mi velmé na fotce to není vidět díky mému aranžérskému umění.Pak už jsem zasedla do "nebe" abych něco pojedla a popila, po chvilce přiběhla šarmantní a krásná Katie, a zanedlouho jsme vyšly směrem Pražské výstaviště...

Kde se konal každoroční Svět knihy, kde mimo stánků s miliony knih byly i stánky s různými bločky, zápisníčky a sešítky, které miluji. A tak jeden zkrátka musel být můj. Je od španělského designéra Jordiho Labandi kterému věnuji celý článek, protože myslím, že by se vám mohl zamlouvati. Druhým "světknihovým" úlovkem byl tenká, ale informací plná anglická učební knížka, kde si pomocí textů o the Beatles a celé éře šedesátých let procvičím angličtinu a ještě se ze mě stane "beatlesofil" :)

V průběhu celého dne nás zastavovali nejrůznější lidé a nějak nezvykle často nás obdarovávali...tu čaj od Zelených, tu SIMka a žvejky od T-Mobile, tu lubrikační gel a prezervativ od Nadace proti AIDS (to poslední ani nemuselo být :)

Taky jsem poprvé navštívila a okoštovala kávu ve slavném Starbucks. Vážení, stydím se za to, jak měním názory, ale musím říct, že mi tam chutnala ještě víc než v Coffee a ona dokonce vyšla i levněji! A navíc tam měli nádherný hrníček, do kterého jsem se zamilovala! mise pro příště - získat ho!


Jestli tohle je zkrácený článek, tak já jsem Stalin učím se dějepis ! Možná by stačilo napsat: Včerejšek jsem si moooc užila! 


PS: Protože do článku Further information přibyly další dotazy, rozhodla jsem se, že založím formspring...přijde mi to jednodušší a viditelnější než odpovídat do komentářů, co vy na to?

3 komentáře:

  1. No, vidíš, já jsem taky včera byla v Pze!!!A nepotkala jsem tě, herrgot! :D

    Hele, Zoris, jsi krásná jako vždy. Triko s dívčinou mě taky zaujalo, ale měla jsem takovou tu nerozhodnou náladu, tak jsem ho raději nechala být...Ale tobě moc sluší!!!A kafé ve Starbucks jsem měla tu možnost ochutnat před pár léty v Kanadě (no, vlastně jsem ho popíjeli dost často :D), ale teď ho moc nemusím. U nás předražené a taky si myslím, že kafíčko s hezké, malé, intimní kavárny chutná líp:) Jsem staromilec:D

    Měj se úžasně. B

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ujíždím na bločcích a tenhle ti fakt závidím:(...A tričko je moc pěkné;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvic me bavi outfit s ksandama! Ten je fakt super!

    http://dannyrosefashionblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat