středa 12. května 2010

♥My name is S3100 Sweet Pink♥

Chci být častěji nemocná. Včera jsem měla tak úžasný den, jaký jsem strašně dlouhou "zdravou" dobu neměla. Přihodilo se mi totiž hnedle několik skvělých "maličkostí a veličkostí" :

1. Ráno jsem začala skvělou snídaní - Granola z M&S + bílý jogurt + banán = Yummy!

 2. Koukala jsem na milované Friends v originále a rozuměla všemu.

 3. Koupila si Ž&Ž a obdivovala turbany a Warhola v ženském podání...

4. Dozvěděla jsem se, že díky maturitám mám příští týden volno v pondělí, v úterý, ve středu i ve čtvrtek!
Díky tomu můžu jít na kamarádčinu páteční oslavu - mamka usoudila, že kdybych tam zase něco chytla, tak to v pohodě vyležím.

5. Před testy z francouzštiny slupla tuhle dobrotu - je přeci známo, že oříšky mají pozitivní vliv na myšlení :)

6. Po testech jsem šla směrem k městu do knihovny(já vím, stále jsem nemocná. Ale právě proto jsem si půjčila další povinnou četbu, abych v průběhu absence aspoň nějakým nenásilným způsobem studovala:))) A kdo se ke mě připojil? Plesový objev či princ říkejte si mu jak uznáte za vhodné . A pozval mě na čaj. Popíjeli jsme ho s výhledem na náměstí, kde nějaká skupina hrála With Or Without You mimochodem můj nejoblíbenější song, který jsem mimochodem včera zaslechla už při sledování Přátel o kterých jsme si jen tak mimochodem taky moc pěkně pokecali :)

7. A doma na mě čekala tahle růžová slečinka. Ještě jsem se nerozhodla, zda jí budu říkat Rachel nebo Phoebe :) Co myslíte?

To byly již zmíněné radosti včerejška. Jen tak na okraj: Testy z francouzštiny byly celkem těžké, podmínkou je mít alespoň sedmdesát procent považovala bych za zázrak, kdybych je získala. Ale beru to jako zkušenost a vím, co mě příští rok čeká. A ke kadeřnici v dohledné době nepůjdu, protože má plný diář. Možná je to tak i lepší, protože dokud nebudu vědět přesně co chci, bude to velká sázka do loterie u kadeřnkice to možná bude sázka do loterie i když to vědět budu.
vaše šťastná Zoris♥

4 komentáře:

  1. jednoznacne Phoebe:o)) jak vysita, fakt krasna, tak at ti dobre slouzi.
    ZaZ hnedle po praci bezim do trafiky, diky za pripomenuti:o) uzij si oslavu kamaradky, caj s princem urcite nebyl posledni, pekne se vyleci a uzivej volna:o) pekny den.

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale paráda, jak se dá příjemně strávit den, i když člověk není úplně fit ;). Jsem ráda, že sis to užila a velmi se těším na další střípek z "princovského příběhu," až zas nějakej bude. Zatím přeju další krásný dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, ta snídaně vypadá opravdu dobře a tu druhé jídlo taky:)
    Krásný mobílek:) A Phoebe!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli je to holka tak Phoebe a jestli je to kluk tak Phoebo :))

    OdpovědětVymazat