čtvrtek 6. května 2010

Le visage à ventre

Vražedný týden je za mnou. Co jsem si z něj odnesla? Pár pozitiv by tu bylo. Třeba "pozubařské" posezení s tvaroháčem a maminkou(ehm, maminkou a tvaroháčem:) v Mefistu, nové triko s Audrey(Je l'adore!), pár jedniček, zjištění, že když se fakt chci něco naučit, tak to jde stejně to ale sojí kopec přemáhání  a odhalení mého skrytého dabingového talentu. Bez negativ by to ale nešlo, takže : cítím, že na mě něco leze, zítra mám pasování, kde mě zlejí studenou vodou a já budu vážně "malade". Jo a taky možná natočím film Kill (Mo)Bill. Rekvizit mám víc než dost, včera mi odešel už třetí exemplář.

Pak vás chci opět poprosit o radu. Máte nějaký zaručený fígl, jak za dva dny zpracovat a naučit se osm maturitních témat z angličtiny? naše paní profesorka si pro nás na konci roku připravila opravdovou lahůdku, že?

Jinak jsem ok, v pokušení si nechat aspoň malinko zkrátit vlasy a zároveň na pochybách, zda to radši nedělat. Qui sait?

13 komentářů:

  1. Líbí se mi jak to bereš pozitivně :) Děkuji za tvoje komentáře, potěšily mě. Já bych vlasy nekrátila, ale z vlastní zkušenosti vím, že pokud člověk něco chce, tak se ostatních sice ptá, ale rozhodne se stejně podle sebe. Fígl na učení nemám, ale u mě zaručeně funguje fakt, že termín zkoušky se nezávratně blíží, srdce mi buší, cítím adrenalin a to jde učení pak samo. Kolikrát to nechávám na poslední chvíli jen pro to napětí :D přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zori,
    ja na uceni pouzivam system mindmap...zacnu u vetich vypisku, potom prejdu k osnove, tu jsi zapamatuji podle asociaci a pak ji postupne uplne zdrtim na minimum-proste zacnu od bizuterie, tu roztridim, dam do supliku a pak jedine co mi staci k vybaveni si je slovo skrin ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se naučila 25 otázek za jeden den :) Jinak jsem chodila po pokoji a prvně jsem si přečetla téma a pak jsem si ho zkoušela zapamatovat, říkat si ho nahlas.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu nádherné tričko:)

    OdpovědětVymazat
  5. teda Audrey je dokonalá, moc chválím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Triko je naprosto úžasné, stejná Audrey (miluji ji) na mě kouká ze stěny mého pokoje :). Neměli ještě jedno? Odkuď vůbec je?! Takové trika bez napisů, bez třpytek a kamínků, s černobílím obrázkem sháním už roky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti: jeden místní malinkej krámek s italskou módou. Měli ho ještě v černý, šedý a růžový barvě :-) to znamená, že mě budeš muset přijet navštívit(to bych byla moc ráda!), jestli po něm toužíš :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To tričko je fakt božský :)
    A jinak myslim že 8 maturitních témat se dá, já se za jeden den(a noc) naučila 15 analýz textů na francouzskou maturitu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Zori to triko je fantastický!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Bonjour! To triko tam čekalo na Tebe, moc Ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. WOW! Tričko mě naprosto fascinuje!:-)

    OdpovědětVymazat