čtvrtek 13. května 2010

Further information

Líbilo by se mi, kdybyste se mě komentářích k tomuhle článku ptali na všechno co vás zajímá ohledně mojí maličkosti. Já bych pak vytvořila článek a vytvořila bych ho rychle, protože teď mám fůru času , ve kterém bych vám poskytla co nejuspokojivější odpovědi.

So let's go, my dears! I'm waiting for you questions.

Právě čtu Čapkovy Povídky z jedné(a z druhé) kapsy  takže na tohle už se nemusíte ptát:)

8 komentářů:

  1. vážně skvěle vaříš. :) v kolika jsi začala takto vařit?:)
    aještě by mě zajímalo..:) kolik pěnez tak cca dáš např. za tričko?:)

    OdpovědětVymazat
  2. A můžeme být indiskrétní? ;)
    1. Nejoblíbenější kniha?
    2. Nejoblíbenější autor/ka?
    3. Co ti vždycky zvedne náladu?
    4. Oblíbené město v ČR?
    5. Oblíbené město ve světě (krom Paříže, to víme ;))?
    6. Který známý příběh bys chtěla prožít?
    7. Co bys nepřála ani svému nejhoršímu nepříteli?
    8. Čeho se nevjíc bojíš?
    9. Jsi pověrčivá?
    10. Koho bys volila v letošních volbách?

    To jsou ale hloupé otázky, co? :) Na ty jsem expert, tak se těším, až nám prozradíš odpovědi ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja napisu par otazek na telo :)

    Takze:

    Jak dlouho trval Tvuj nejdelsi vztah s klukem?
    Jaky typ kluku se Ti libi a co by ten Tvuj "princ" musel mit za vlastnosti?
    Jak to delas, ze jsi porad tak hubena? :)

    OdpovědětVymazat
  4. -zivotne motto?
    -ciele do zivota?
    -tajny sen?
    -koho by si si zobrala so sebou na opusteny ostrov?
    -co nenavidis na ludoch najviac a naopak co mas najradsej na nich?

    OdpovědětVymazat
  5. Co studuješ?
    Kam chceš jít na VŠ?
    Jaké je tvoje nejpravděpodobnější a jaké vysněné povolání?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já taky jednu přidám?:-)

    Jak dlouho se už učíš francouzsky a jak často?
    Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Mně by zajímalo, jestli se vídáš s otcem a jaký máte vztah?

    Pak jak hodnotíš bydlení s babičkou a maminkou? my sousedíme s dědečkem a já si nestěžuji, ale vím, že někteří lidi hodnoti multigenerační bydlení negativně...

    Chodíš cvičit, nebo si udržuješ postavu jen správnou stravou?

    A zda existuje někdo, koho opravdu nemusíš(připadáš mi jako milý a ochotný človíček, co se snese s každým) a jak se tvoje nechuť k osobě projevuje :) ?

    azet

    OdpovědětVymazat
  8. Kolik měříš, Zori? A jakou velikost obvykle nosíš?

    OdpovědětVymazat