pondělí 3. května 2010

Flash of retro inspiration

Ohlédněme se do minulosti. Do doby, kdy se oblečení více šilo než kupovalo, protože jediným velkým nákupním centrem byl Tuzex a velkým přáním všech módy chtivých dívek byly bony...



A já mám to štěstí, že tyhle dvě krásky znám. Jsem totiž dcerou jedné z nich určitě poznáte které :)

11 komentářů:

  1. Tý jo, to jsou nohy!!! Jsi na mámu podobná - obě dvě krasavice :).

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky!:) Je to teda krasavice:-P

    OdpovědětVymazat
  3. nj, nosí se úplně to samé co dnes, akorát s tím rozdílem, že my si to už bohužel neumíme ušít...)

    OdpovědětVymazat
  4. :o)) nejaka telepatie? o vikendu (v sobotu) jsem se divala na jeden z dilu cyklu "retro" (znas? kazdou nedeli na ct1) a nesl nazev "tuzex":o))

    OdpovědětVymazat
  5. uha-....mama bola riadna čaja:)
    ja som si minule kukala moujej mami fotky a tiez som bola velmi ptoesena ako dobre ohaknuta chodila na tu dobu:)

    OdpovědětVymazat
  6. tak jo, beru zpátky, lejzr na tom nemá podíl, to ty božský geny, ááách.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo tvoje maminka má krásně dlouhý nohy :)
    A jinak Zorinko, kdybys mi poslala ty okruhy, tak bych byla mooc ráda, byla bys nejhodnější :-* Tak kdyby se ti chtělo, tak mi to prosíím pošli na i.porubska@seznam.cz Děkuji mnohokrát :)
    Jinak tahle Retro moda je fakt supr a hlavně na těch lidech jde poznat, že žili jinak, určitě měli i jiné hodnoty, cíle a tak celkově byli jiní :)
    A co je nového u tebe drahá? Povídej ;) Doufám, že se nám podaří v létě sejít :-*

    OdpovědětVymazat
  8. wow tvoje mamina má krásný nohy!:)

    OdpovědětVymazat
  9. podľa mňa je tvoja mamina slečna s krátkymi vlasmi, spoznala som to podľa očí

    OdpovědětVymazat
  10. A co si myslíte o módě vlastnoručně šité?

    OdpovědětVymazat
  11. och tvoje maminka je krásná a ty nohy!:)

    OdpovědětVymazat