neděle 2. května 2010

Co dělat v sobotu?

 (když se vám nechce nikam chodit)
Ukuchtit něco trendy? (jsou to pohankové palačinky,  postup snad ještě dnes hodím na Recettes)
Co dělat ještě?
Přece konečně vyzkoušet Ballerinu. A vážně si pak připadáte jako Balerína..
Pak to všechno završíte lahodným čajem s jablkem a echinaceu nebo jahodou a ginkem nebo spoustou dalších příchutí, dáte nohy nahoru a milujete se za to, že si aspoň jeden den dopřáváte vytouženého relaxu :)

 Taky jsem vyzkoušela jarní líčení ve světle růžových odstínech(abych ladila k nehtům:). Na fotkách moc růžové neuvidíte, protože se mi zkrátka líbilo je upravit "sépiově". Vyzkoušela jsem i vzorek make-upu od Maybelline. Obyčejně používám pouze pudr, protože netrpím akné a v průměru se mi vytvoří tak dvě "bílé tečky" za měsíc děkuji mí drazí GENOVÉ. Ale po použití tohoto make-upu jsem byla nadšená, protože moje už tak hladká pleť dostala nádherný sametový nádech a hebkost. Vůbec to nebyla žádná maska jak jsem se obávala. Tak jsem se rozhodla, že se možná nějaký lehoučký "mejkápek" pořídím. Myslím, že i pro mou suchou pleť bude lepší používat krémovitější konzistenci...

Používáte pudr nebo make-up nebo obojí? Budu ráda, za všechny vaše připomínky a rady, tak směle do toho!

Četla jsem zajímavý článek (chtěla jsem vám na něj dát odkaz, ale když jsem se tam dneska koukla, stránka už neexistovala) o tom, jak by se měl člověk učit, aby se toho naučil co nejvíc a natrvalo. Hodně věcí jsem doposud dělala, ale něco pro mě bylo nového a budu se to snažit praktikovat. Například jeden víkendový den(asi spíš sobota) by si člověk měl oddychnout a nedělat nic - to jsem taky udělala. A druhý den by na to měl skočit už od rána, kdy vám to nejvíc myslí - tak pojď ke mě, ty jedna chemie organická!


9 komentářů:

  1. ja bohuzial musim pozuivat korektor,make-up aj puder pretoze moja plet je katastrofalna...
    zavidim ti tu tvoju..co by som ja za to dala.Na tvojom mieste by som sa zbytocne nemalovala ak netreba..

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je krásná, moc ti to tam sluší. Jinak když máš takhle krásnou pleť, tak, myslím, stačí používat make-up třeba jen do společnosti. Ale já ho třeba používám denně, i když pleť mám docela pěknou. Ale prostě se bez něj nějak necítím...Jestli hledáš něco lehčího, tak super jsou make-upy od Maybelline s názvem Dream Matte, jsou v takových kalíšcích a hlavně jsou strašně lehoučké, je to taková pěna v podstatě...

    OdpovědětVymazat
  3. Možná to byl tenhle odkaz http://www.kppp.cz/co-vas-zajima/efektivni-uceni.html ,ale nejsem si jistá,o jednom jsem se na svém blogu zmiňovala,tohle jen někdo okopíroval,je to jinak to samé :)
    No já se líčím podle toho kam jdu,jaké je počasí,jestli je ráno nebo večer...Když mám čas,dávám si podkladovou bázi,potom podkladový krém,aknecolor na nedostatky,makeup a pudr.No a když čas nemám,dávám si jen aknecolor a pudr :) ale ono čím víc toho používáš,tím víc ti to zatěžuje pleť a tvoří se nedostatky,ať je ta kosmetika kvalitní jak chce,prostě to ucpává póry,kudy pleť dýchá :((

    OdpovědětVymazat
  4. používám make-up, občas korektor a pudr:)
    make-up určo používej, chrání tvojí pleť.
    ty palačinky vypadaji moc dobře, dala bych si.. navrchu je tofu že?

    OdpovědětVymazat
  5. no jasný, já nemuset tak to na sebe nematlám;) ale občas je to hold třeba..
    tofu.. nečekaně:) to mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky!!
    Já make-up vůbec nepoužívám.. když už tak pudr :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, no a na té první fotce?..Vypadáš úchvatně:)

    OdpovědětVymazat
  8. Zorinko moc pěkné fotky, rosteš do čím dál větší krásy ;)
    Jo a já používám pouze tonovací krém. Normálně essence z Rossmana. Je takový lehký, pěkně kryje i tonuje a nezatěžuje tolik pleť.. Většinou si ho dávám jen pod oči, jako rozjasnění a lepší vyniknutí očí.. Je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat