úterý 11. května 2010

All you need is love. That's true.


Marodění nemarodění, na zítřejší soutěž o dvoutýdenní zájezd do sladké Francie bych šla i ve stavu "na smrtelné posteli". A protože už je mi líp, což poznávám podle toho, že už dokážu dělat i jiné činnosti než "regarder la télé", rozhodla jsem se dneska ráno věnovat francouzské gramatice.
Protože soutěž začíná ve šestnáct hodin a bude trvat maximálně hodinu(aspoň si to myslím), maminka mi nabídla, abychom společně zašly ke kadeřnici. Teď to vypadá, že jsem zdravá a jen se "ulejvám", co? Věřte mi, že opravdu ne. Jenže já když chodím do školy, tak pomalu nejsem schopná ani dojít si do knihovny natož ke kadeřnici. A dalším plusem je přítomnost mamči, která bude jinak moc milou paní kadeřnici hlídat, aby mě zase neošmikala jako minule.
Co se týče účesu, pořád přemýšlím, co vlastně chci. Poslední čtyřobrázek mě na prvních třech ukazuje s pěšinkou uprostřed a poslední s pěšinkou na stranu. Teď hodnotím, co je lepší?
Nechci velkou změnu, takže jediné, co mi připadá jako schůdné řešení je patka. Prohlížela jsem si fotky z tanečních staré tři roky zpátky, kdy jsem  jakousi patku měla a tentokrát bych snesla asi něco podobného.

Tak se s vámi rozloučím dvojí prosbou: "Držte mi na zítra palce" a "Jaký účes byste být mnou zvolili?"

vaše nerozhodná Zoris

7 komentářů:

  1. mě se nejvíc líbí ty valsy jaké jsi měla v tanečních.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší na všech fotkách,ale osobně se mi více líbí ty s pěšinkou uprostřed :)a patka ti bude určitě taky moc slušet :)jinak hodně štěstí u té soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  3. drzim palce u kadernika aj na sutazi;)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, jinak na všech fotkách ti to strašně sluší, takže nemůžu posoudit co je lepší. =)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se naopak líbí ofinka naboku. Ale určitě ne patka. Jen bych si je nechala sestříhat, takhle, jak je máš, vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. ofinku ofinku!!! a s franinou ti drzim paste...

    OdpovědětVymazat
  7. Druhý, nebo ofinka...držím palce:))

    OdpovědětVymazat