sobota 8. května 2010

Across the Universe


Tak je to tady zase. Ptáte se co? Ten nepříjemnej pocit megaknedlíku v krku, neschopnost mluvit či cokoli dělat. Hádáte správně, Zoriska je zase nemocná. Nebyla na posledním zvonění a nebude ani na narozeninové oslavě a zda bude na té následující, o tom rozhodne zdravotní stav..bohužel Fotka outfitu je z minulého víkendu. Tyhle "adidasky" jsem zdědila po kamarádce a nosím je akorát, když jdu se smetím nebo pro vodu. Možná právě proto mě překvapilo, jak s kombinací černých kalhot, trika s potiskem a svetříku, ladí :)
Momentálně jsou mým outfitem vytahané tepláky, umlousaná mikina a bavlněná plína kolem krku (vážně na mě není hezkej pohled.taky se vám neukážu!) Na malou chvíli jsem zabavila, když jsem doma nalezla "krabičky plné darů" :
Hrozně se mi líbí tyhle starožitnosti. Námořnická dřevěná truhlička ručně vyřezávaná skýtala řadu "krásností". Samolepky s logem NOVEDADES MACKŮ pocházejí od babiččiného bratra, který za mlada utekla do Venezuely a žije tam doteď. Měl tam krámek s bižuterií, kabelkami (Jednu měla zamlada i mamča. tady!!!)
Tyhle dva vintage kousky jsem si přivlastnila a zařadím je do outfitů :)
A nyní přejděme k babiččině šperkovnici....
která ve mě svými barvami evokuje návštěvu Národního divadla...
Krása, že?

Tak se rády(i) "prohrabujete" starožitnostmi? Věcmi, které mají nějaký příběh, hodnotu, věk? Já to miluju!

8 komentářů:

  1. šprkovnička skrývá úžasné poklady ;o) taky mám ráda se přehrabovat starými věcmi

    OdpovědětVymazat
  2. trik na to asi žádnej nemam, ale tó, žeru teď gingko, tak to na to asi má taky vliv:) jinak sem si to prostě jen tak četla a pak na to nekoukala a zkoušela si to zopakovat zpaměti a nebylo to vůbec zlý!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné poklady!Já miluji veškeré starožitnosti,jsou to krásné kousky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, byla jsi nominována do mé TOP 12 oblíbených blogů. Více informací o ocenění na http://incognitolady.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ale chudě, ty jsi pořád nemocná. Ale neboj, teď už bude krásně a ty budeš plná života a zdravá a tak...:) Across the Universe mám moc ráda, hlavně zpracování Because, I want to hold your hand, Come together...no, je toho víc. A starožitnosti mám taktéž ráda. No a tebe, Zoris, přestože tě neznám, mám ráda taky;)

    Měj se hezky a uzdrav se. B

    OdpovědětVymazat
  6. Malá růžička je úžasná- že by přívěsek? :) Staré věci velice ráda objevuji a nosím. Tak si alespoň můžeš být jistá s originalitou.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravíčko, tak co, ještě tě trápí ta rýmica? Doufám, že ne a pokud ano, že dá co nejdřív pokoj!
    A k tvým dotazům - havelokem nazýváme u nás ve sboru přibližně tohlecto: http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/1/optimized/494241_fpx.tif?bgc=255,255,255&wid=327&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg , akorát to teda mám v černé barvě.

    A s maturitníma tématama se to má takhle - kde cítím problém, celý si to sepíšu sama i s osnovou. Řídím se hlavně sešitem, pak případnou učebnicí a někdy přidám vysvětlující či doplňující inforamce z internetu. Do angličtiny si je teda nepřipravuju vůbec, ale loni nám učitelka dala návod, kterej se mi nejvíc osvědčil při přípravě ústního zkoušení na mat. témata - napsat si "podotázky," okruhy, o kterých budu mluvit. Kdyžtak kdybys chtěla, tak mi napiš, co máte za témata a klidně ti tu kostru sepíšu :). Pak pokud je nějaký téma pro tebe těžší, vyhledej si slovní zásobu a je to :). Rozhodně je hloupost si zrovna angličtinu sepisovat slovo od slova (protože se to řepce nebudeš učit nazapměť celý) a ani moc nedoporučuju stahovat z netu, protože nevíš, jestli to má ten druhej správně a taky ti nemusí vyhovovat jeho styl. Spíš už si třeba nechat poslat vypracovanou otázku od někoho ze třídy, protože víš, že se učíte to samý a můžeš tušit, jak to pojdme. Tak držím palce, ať se s tím popereš hladce a úspěšně :).

    OdpovědětVymazat