středa 7. dubna 2010

Zelená víla. Tekutý lék francouzských impresionistů.

Celou tu dlouhou dobu v "inkubaci" přemýšlím o tom, že si aspoň skočím koupit Marie Claire. Pak se přemlouvám, že si koupím až příští číslo. A dneska mi opět luplo v hlavince a pod záminkou procházky před zítřejším nástupem do "šichty" jsem si ji koupila. A už za dva tejdny si musim koupit další, tentokráte s úžasnou kapsičkou hele na fotku. a pořád se rozhoduju, jestli chci tu s Audrey nebo tu s Keirou. Asi obě :)))
A Marie mi přímo vnutila CarteNoir. Tak jsem si ho udělala.

A k tomu lahodnému moku si pustila čestvě staženýho Alfieho(v češtině Zlatíčko) s úžasným Judem Law.
A budu vám zas nutit film, a budu :)) Čekala jsem oddechovku plnou nezávazností, nemravností a krásnýho Juda. Plné Juda to je...a asi i těch dvou předchozích aspektů, ale oddechovka to není. Alfieho budete chtít nesnášet, ale nepůjde vám to. Budete ho milovat, budete ho litovat... i když toho spoustu podělal.
Na konci jsem zjistila, proč se mi Alfie tak líbil. Původně je to totiž divadelní hra. A já miluju divadelní hry a jejich malinko jinej přístup k vyprávění a ztvárnění příběhu.
Vraťme se ale ještě k Marie aneb co mě ještě zaujalo :
Amy Adams mám ráda...přála bych jí i nějakou "těžší" roli. V tomhle filmu se to asi nepovede, ale oddechovek není nikdy dost. Snad se povedla.
Triko na podporu boje proti anorexii a bulimii. Šik motiv a dobrý skutek = začínám na něj šetřit.

Tak mi držte palce na zítřejší úspěšný nástup do "užosmměsícůjedoucího" vlaku :)
Pěknou středu vinšuju
Zoris

7 komentářů:

  1. Ahoj, kapsička je krásná!!!:) Alfieho jsem neviděla, ale slyšela jsem o něm už dávno a recenze byly veskrze kladné - tak teď nechápu, jaktože jsem ten film ještě neshlédla...Líbí se mi fotky se Siennou - je taková živelná!!!

    A na závěr, přeju štěstí ve všem, nejen v šichtě...a tak:D

    OdpovědětVymazat
  2. kapsičky jsou krásně obě dvě, jsem zvědavá která bude tvá.)

    OdpovědětVymazat
  3. Zoris ty mě inspiruješ! =O Zkusím to a kdyžtak nafotím, samozřejmě uvedu zdroj nápadu..=D
    To triko proti bulimii se mi líbí, dala bych si říct..=) A ty kapsičky vypadají skvěle! Naši mě vykostí, nejspíš si koupím i Elle i Marii Claire, v Elle jsou slevové kupony na shopping week a v MC tahleta úžasná stylish věc! =)

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem se také v trafice s Marie Claire v ruce rozhodovala, zda si ji koupit. Nakonec jsem to neudělala-právě proto, že už za dva týdny vyjde nová s kapsičkou- tu s Audrey musím mít!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám v diáři zaznamenané datum vydání dalšího čísla Marie Claire, abych kapsičku nepropásla. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A kapsička nikde :(( v časopise není :(((

    OdpovědětVymazat