pátek 2. dubna 2010

What a style!

It isn't a joke, that we have April. Yeah!
This cardigan isn't my property but I love these sweet buttons.

Asi jsem si místo blogu o módě měla vytvořit blog o vaření. Od té doby, co jsem doma místo zkoušení hadříků zkouším nejrůznější mlsy. A musím je fotit. A jsem na ně pyšná, že vás o nich informovat prostě musím! Myslím si, že jídlo taky podléhlá určitým módním trendům. Ať už je to organic, fairtrade, sushi, nebo McDonnald's, Burger's King či Kfc.
Já mám ráda od každého trochu lidově řečeno "sežeru všechno"...teda kromě kyselých okurek.fuj! Nejvíc ujíždím na sýrech, těstovinách, jogurtech, banánech hlavně se šlehačkou a skořicí, zapejkaným musli, různých wrapech, mořských potvorách, špenátu, brokolici a kdybych pokračovala, tenhle článek by asi nikdy neskončil :-)) Sladkosti a nejrůznější pitiva jsou samozřejmě samostatnou kapitolou.
Na čem si nejvíc pochutnáte vy? Podléháte módním trendům v jídle nebo ctíte svůj vlastní styl? Pište pište, vaše názory mě moc zajímají :-)

Some few samples of very simple meals by Zoris:

Chicken breast with potateoes, carrots, onions and parlsley on one frier.
Fried gnocchi with pesto Genovese, red pepper and spring onion.

Mozzarela and eidam-plate. Of course serve with delicious wholemeal bread.
A pair of salads - the first one with dry duck breast, roquefort and vinagrette.
The second from rocket, olives, cherry tomatoes, mozzarela and dressing.
Polenta crumble with vegetables.
Stejně si jednou tu malinkou restauraci, kde každé jídlo a každý nápoj dostane každý zákazník v jiném talíři nebo hrnku. Kde budou hrát šansony. A vedle bude luxusní second hand s těmi nejlepšími kousky. A jeho majitelka, příjemná, šarmantní slečna, se stane mou nejlepší přítelkyní a bude chodit na má jídla a já na její hadříky. Už se na to moc těším :-) Třeba se mi o tom aspoň bude zdát...

A slibuji, že oblečky přijdou, až se uzdravím. Momentálně jsou mým každodenním outfitem tepláky a mikina :-)))

15 komentářů:

  1. Mńam, opravdu to vypadá moc dobře, až sem z toho dostala na něco chuť! :) A nechápu, jak nemůžeš mít ráda kyselé okurky, ty já zase naopak miluju!:))

    OdpovědětVymazat
  2. boze to jedlo.Mnaaaamky.Hned by som si nieco z toho dala

    OdpovědětVymazat
  3. moje najobľúbenejšie jedlo je vyprážaný syr s hranolkami a tatarkou, už dávno som ho nejedla, nie je to príliš zdravé:)

    želám ti skoré uzdravenie

    OdpovědětVymazat
  4. mnaaaam :))) a trendom v jedle moc nepodlieham ale sushi zboznujem ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný sen! Budu vaší pravidelnou zákaznicí, i kdyby jste byly třeba v tramtárii...=)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni všechno to tak krásně vypadáá.. jsi určitě náramná kuchtička :). Já mám spíš svůj vlastní styl. Ikdyž jsou věci které nejím jako všechny vnitřnosti a vše ze zabijačky :D:).

    OdpovědětVymazat
  7. Mmm a hned mám toho hlad :D
    Cardigan má pěknou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klidně vám poskytnu recepty :-) ani jedna příprava není těžká :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ty jídla vypadají vážně báječně, mňam! dostala jsem z nich hlad :) ten svetřík vypadá taky moc pěkně a jinak ti moc přeji, aby se ti sen vyplnil :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já miluju všechno jídlo (kromě celeru), zbožnuju úplně stejně zeleninovej salát s fetou jako svíčkovou s šesti knedlíkama:-) Ráda zkouším nové věci, restaurace, atd., ale musím se přiznat, že jsem v chutích poměrně konzervativní, trvalo mi třeba léta, než jsem se naučila jíst olivy

    OdpovědětVymazat
  11. Recepty! Recepty! Recepty!
    Vypadá to famózně mňamózně, jsi moc šikovná kuchařinka! Já taky ráda vařím, ale nejsem ani za mák tak nápaditá. Mám docela ráda věci "z racky," tedy ze zdravěnky, tam se nových chutí nebojím. Ale jinak jsem strašně vybíravá, nejím třeba vůbec pomazánky, saláty, zabijačkový produkty, ryby... je to strašný xD. A ani nevím proč, prostě odmalička s tím má velikej problém, nejhorší to bylo ve školce o svačinkách - tam jsem seděla třeba hodinu nad pidimidi krajíčkem chleba s rybičkovou pomazánkou.

    OdpovědětVymazat
  12. Mnam, to jidlo vypada uzasne :)) A kdyz mluvis o genovese pesto, nedavno jsem byla v Janove (genova) a jedla tam to opravdove, s jejich specialnimi testovinami co vypadaji jako zizalky :)) A bylo to MNAM :))
    Kdybys mela cas, byla bych moc rada, kdybys koukla na muj blog. Zacala jsem psat jak anglicky tak cesky a doufam, ze by moje ceske preklady mohly take nekoho zajimat :)) Budu vdecne za jakekoliv komentare a nebo follows (pravidelni ctenari? :))
    xxx

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, to jedlo vyzerá skvele! :)

    OdpovědětVymazat