pátek 30. dubna 2010

Pojď ke mě, anděli víkendového nicnedělání!!!

Dva jarní outfity. Vévodí jim dvě trika, která jsem celou zima neměla na sobě. A tak si všichni mysleli, že jsou nová. Někdy si na další dobu dám pauzu s jistým kouskem oblečení a když si ho po čase opět vezmu, mám pocit, že je nové. Je to prostě metoda osvěžení šatníku, když nejsou peníze. A to se stává často :)
Do těch bot jsem se úplně zamilovala! Líbí se mi, jak pěkně kontrastují s tmavými kalhotami. Bohužel to není vidět, ale u druhého outfitu jsem měla pink ponožky, které z bot tak šarmantně vykukovaly a spolu s knoflíkovými korálemi dodaly celému looku hravost a veselost! A balonové rukávky vykukující z vestičky - další lovely detail!
Konečně je pátek. Testů přibývalo, přibývalo a přibávalo až jich byl tento týden plný. A vyčerpávající, ale zároveň relativně úspěšný. Tak třeba jsem napsala čtvrtletku z matiky na trojku, což je třetí nejlepší známka ve třídě (!) Zato ten čtvrteční mnohem jednodušší test jsem pokazila. Vzápětí mě ale potěšila čeština a francouzštinka. Výborněé! Na druhou stranu "english language" je dle "our teacher" nutno procvičovat deset minut denně. Ono se jí to lehko řekne, ale mě se to těžko udělá, když z deseti minut je hodina. (a to nejde každý den!)
Stejně to nechápu. Pro většinu lidí je angličtina mnohem jednodušší než francouzština. Pro mě je to naopak. Pesimista by to bral jako mínus. Ale Zoris optimistka to bere jako plus a řekne si: "Zkrátka jsem výjimečná."

Ale abyste si nemysleli, že jsem nějaká nána nafoukaná. Stojím nohama na zemi. Jak už jsem milionkrát psala, chtěla bych překládat z francouzštiny. Doteď jsem to brala jako nedosažitelný sen, protože většina studentů této školy žila velmi dlouho ve Francii nebo aspoň studovala na francouzském gymnáziu. Ale dnes mi Břéťa(učitel) řekl, že podle něj bych to určitě měla zkusit. A myslí si, že mám velkou šanci se tam dostat. Prý mi i přinese nějaké materiály a pomůže mi!

Tak mám nějak ze všeho radost
...

(recept z předchozího článku ZDE!)

14 komentářů:

  1. kašli na to kde ostatní byli a nebyli, pokud tě to baví určitě šanci máš!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Výtečnej nápad, začít se připravovat už teď ;). V kritickém období (přijímací zkoušky) jak když to najdeš :). A věřím,že šance rozohodně máš! Kdybys chtěla, můžu ti napsat, co chcou jako přípravu na francouzštinu do Brna - maj tam myslím i doporučenou literaturu a co bude obsahovat test. Přišla mi totiž pozávnka na oborovky a spolu s podmínkama mejch oborovek mi jsou tam totiž psaný podmínky všech oborovek celé fily :).
    A strašně se mi líbí tvoje motýlí tričko a rukávy koukající z vestičky toho druhýho - prostě krása :).

    OdpovědětVymazat
  3. doktor bolíto30. dubna 2010 8:55

    Proboha....tak to jste asi dobra třida tupcu, když trojka je u vas třeti nejlepši znamka. Z matiky..vždyt jednodušši předmět neznam!

    OdpovědětVymazat
  4. Dokotor bolíto: Promluvil typický do sebe zahleděný matematik, který nerozlišuje humanitní a přírodovědné sklony. A navíc, chyba vždycky není jenom na straně studentů.

    OdpovědětVymazat
  5. heh mne ide ovela lepsie aglictina :P

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí Tvoje vestička, korále, botky, sako...no prostě všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Oba outfity jsou naprosto krásné!
    A myslím, že když tě ta francoužština baví a jde ti máš obrovskou šanci! Francoužština je nádherný jazyk!

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to =) a ty studuješ kde ? my máme zatím naštěstí jen jeden jazyk a to je aj nenávidím ji ..

    OdpovědětVymazat
  9. No tak jasně.. Ale aby sis nemyslela, ono to nemělo byt nijak proti tobě. Ja jen, že mě to dost překvapilo
    A vy jste humanitně zaměřena třida? To jsem nevěděla. Tim se to celkem vysvětluje...

    OdpovědětVymazat
  10. To je v pohodě. Já jsem se celkem zasmála, protože přesně to ,samý co jsi sem napsala ty, mi pověděl jeden známý, jehož koníčkem je matika. Oficiálně humanitně zamření nejsme, ale výsledky z těch předmětů jsou stoprocentně lepší...a taky...osoba učitele je taky důležitá...a když ti to vysvětluje holka, která právě vyšla ze školy a každou hodinu se přepíše nebo udělá jinou chybu tak desetkrát, tak z takového výkladu nic moc pochopit nejde..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Vskutku krásné boty a výborná barva :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší, nádherné boty a sáčko!!<3
    Taky pořád píšu:-/

    OdpovědětVymazat