středa 14. dubna 2010

Obsessed with movie industry


Můj druhý filmový počin. Po předcházejícím životopisném snímku od madam Ašulejové přichází krátký třídní film o čtveřici osudů, které se v jedné chvíli (jídelně) protnou a zjistí, že byly navzájem velice ovlivněny. Musím říct, že jsem velice šťastná za jednu z hlavních rolí - dívku, která se dostane ze spárů dívčích toalet načež upadne a nechá za sebou krví zbrocené schody, které ještě sehrají důležitou roli. Teprve druhý film a už v cizím jazyce (anglickém). No nejsem já successful???

ironie

Tak jsme se zasmáli a můžeme přejít k tomu, že absolutně nestíhám, snažím se o opak a už se mi z té pilnosti udělalo zle a musím přestat zanedbávat Cahiers.
Momentálně se těším na: teplé počasí, víkend, sobotní divadlo, Protektora, nošení vojenského sáčka, cestu do Španělska, ranní čtení Ž&Ž a večeři..
Co vy?

PS: Díky anonymní H. za to, že si myslí, že jsem nejlepší. To já to jen hraju :)))
A díky dalšímu čtenářovi, který upravil číslo na krásných 33.

3 komentáře:

  1. Kdy pojedeš do Španělska? Co tam, kde tam? Já jedu do Barcelony...=)
    Jinak zábavný filmek..=D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Costa Bravě jsem byla...ale nijak extra jsem si to tam nezamilovala...bylo tam na mě moc malých červených medůz..=D Ale nechci tě děsit, nejspíš to bylo špatné období..=D

    OdpovědětVymazat
  3. To je roztomilý! Doufám že ten film někdy uvidim :D

    OdpovědětVymazat