úterý 6. dubna 2010

Nadbytek

Konečně se cítím být znalcem Quentina Tarantina. Došlo totiž k Pulp Fiction. Bělmo mých očí sice zapomnělo podle čeho se jmenuje bělmo a neustálým sledováním falešné krve(k Pupl Fiction totiž přibyl ještě Kill Bill vol.2) si usmyslelo, že by nebylo od věci také zčervenat.
A já mu to dopřála ještě s Woodyho SólokapremVolverem od Almódovara a milovaným Moulin Rougem. Na nedostatek pohyblivých obrázků si fakt nemůžu stěžovat.
Ale pár věcí k postěžování tu je. Třeba, že "noťásek je postiženej zlým virem a pořád je ospalej", že pozítří musím po více než týdnu opustit noru, že se dobrovolně musím vzdát palbě testů, že se stále necítím OK a to je i důvodem, proč se mi nechce na sobotní bujarou oslavu narozenin spolužákyně. Ale zase tam nechci chybět. Zapeklitá situace.
A taky nevím, jak se oblíct abych nemrzla nebo se nepotila jako prase...
Zkrátka si připadám jako mimozemšťan....zelená jsem, tojo...
zkrátka Zoris

1 komentář:

  1. Ach chudě, neboj, brzy budeš zdravá jak řípa!!!:) Já osobně mám od Tarantina nejraději Hanebný pancharty - jo, myslím, že jsou lepší než Pulp Fiction...prostě čistá dokonalost. Jak řekla Ondrova ségra: "Ano, pancharti...pěkný film, velmi pěkný":D

    Měj se hezky. B

    OdpovědětVymazat