úterý 27. dubna 2010

Miscellany

Moje sbírka ovocných a dvou oříškových sešitů. K matice převlečené za třešně nebo zsv v borůvkovém obalu se mi hned snadněji vrací :)
Velikonoční slevu v Markovi jsem využila k nákupu dárku pro spolužáka. Trošku vtípek - on má podobnej skútr :-)Ale z pohledu je vidět, že bych mu to vajíčko nejradši snědla :)
Od včerejška máme "setobox". A vh1 classic mě vážně nadchlo.
A udělala jsem si k večeři salát s opečeným lososem a paprikou. Recept již brzy na Recettes de Zoris.

Toť úterní mišmaš :-)

Díky novým(i starším) pravidelným čtenářům. Tím, jak přibýváte mě nakopáváte (ještě, že ne doslova :) k dalšímu psaní.
Vaše Zoris

8 komentářů:

  1. Není za co..:D Né máš skvělý blog tak proč nečíst?:) Jinak asi vyrazím do M&S .:) A děláš mi chutě :( Já si tu pochutnávám leda tak na Stodalu a zázvorovém čaji :(

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle sešity se mi vždycky líbily když je někdo měl, ale ještě jsem nepřišla na to, kde je sehnat:( :)

    OdpovědětVymazat
  3. to má, strašně se mi její věci líbí.
    super! tak už aspoň vím, kam na ně:)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju tyhel sešity,nejhezčí jsou malinové;))
    an fotce ti to moc sluší:))

    OdpovědětVymazat
  5. tyhle sešity jsou uplně nejlepčí :) taky vlastním jablíčkovej a malinovej :) a rybička vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. áá ty sešity jsou vážně suprový!! až takový uvidim, tak si je hned koupim :) jinak - máš moc hezkej blog... :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten lejzr dělá divy! myslim, že krom úbytku jistýho tyvíščeho ti navíc ještě nějak zázračně přidává na kráse, to neni možný snad ani jinak:)

    OdpovědětVymazat
  8. taky mám ráda vh1, někdy si s přítelem dáváme páteční klipový večer :)

    OdpovědětVymazat