neděle 4. dubna 2010

Maintenant sont Cahiers et Recettes

Chodím a fotím plakáty po bytě a mé druhé je už mi klepe na rameno a dobrácky hlesne: "To je ale bída, co?" Už mě nebaví pořád sedět, už nevím, co bych dělala. Ale na druhou stranu se necejtím ještě tak zdravě, abych se šla třeba učit :-)))) Ne, vážně, vypadá to, že doma budu ještě tak do středy. Jedinou společnost mi tedy dělají filmy. Včera jsem shlédla absolutně skvělý a roztomilý film Julie&Julia s Amy Adams a Meryl Streep. A jak jsem tak pozorovalu tu Eiffelkovku v první scéně a pak viděla, jak si Julie píše blog o vaření, asi mi chvilkově přeskočilo, ale já si ho vážení vytvořila taky!!! Takže pokud, milí fashion nadšenci i nenadšenci, budete mít chuť něco si ukuchtit, podrobné návody + něco navíc najdete na Recettes de Zoris.

Samozřejmě, že sem budu pořád psát. Recettes považuji za jakýsi zápisník receptů. Cahiers jsou mým hlavním působištěm!!!

Jinak vás ještě upozorňuju na novou anketu, co se týče cizích jazyků na Cahiers de Zoris. Neříkám, že bych každý článek psala v cizím jazyce, ale nějaké to procvičení by mi vážně neškodilo. Tak mě jen zajímá, jaký na to máte názor. A hlasujte rychle - je to anketka krátkodobá :-)

The Jacket neboli Svěrací kazajka. Film, který jsem viděla před chvílí. Je už starší, ale nějak jsem se k němu dostala až teď. No řeknu vám, že Adrien Brody se odteď řadí mezi mé nejoblíbenější herce a jdu shánět Pianistu. A Keira mi přišla úplně jiná než v jiných filmech a k Adrienovi seděla :-)

Jo a pak jsem ještě dělala vajíčka na zítřek(třetí foto) ne že by do městského bytu do posledního patra chodili nějací kolednicí.  Znáte ubrouskovou techniku? Tak přesně tak jsou vytvořená:)

To je asi všechno. Koukněte se na Recettes a najděte si dobrou skrýš pro zítřek :)
vaše Zoris

3 komentáře:

  1. Taky mám ráda ubrouskovou techniku. Je to tak jednoduché a přitom efektní. Přeji pěkné velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta anketa je špatně postavená, nedalas tam možnost angličtina+čeština+franzouzština xD Tak jsem dala francouzština+četina, ale výše zmíněná kombinace by se mi líbila nejvíc :). Ale záleží hlavně na tobě, jak se ti bude psát nejlépe, že áno :). A ty vajíčka jsou krásný a dokud jsi nenapsala, že jsou ubrouskovou technikou (kterou neovládám), lámala jsem si já bloud hlavu, kde se daj koupit vajca s ubrouskem v kolekci xD

    OdpovědětVymazat